RHAEGAL
"Yeniden yıkanmam gerekiyor," dedim.
Yüzümü yıkadım, ellerimdeki kanı temizledim. İçimde bir rahatlama hissi oluşmuştu. Bundan sonra yeniden sadece güçlenmeye odaklanacağım, yapacağım tek şey tüm düşmanlarımı yok etmek.
"Bunu nasıl ortalıktan kaybedeceğim, bilmiyorum."
Helena'nın cansız bedenine baktım, kanlar dökülmeye devam ediyordu. Eğer mana kullansaydım, kan alevlerime onu hemen yok ederdim ama ne yazık ki böyle bir imkanım yok. Havluyu aldım ve kanları temizledim, su döküp ortalığı sildim.
"İki yaşındaki bir bebeğin bunları yaptığına inanamıyorum, normal bebekler konuşmayı bile zor öğreniyor."
Zamanım daha çok vardı, istediğim gibi hareket edebilirdim. Annemin gelmesini hesaba katmalıydım, onun dışında benim odama kimse gelmezdi.
Bir kahkahaha sesi yükselmeye başladı.
"Daha yeni doğdun ve ilk cinayetini işledin mi?"
Bu ses tanıdıktı...
"Mutoh..."
Aniden ortam sessizleşti, tıpkı ilk tanıştığımız zaman ki gibi gölgeler içindeydi.
"Sen, ismimi nerden biliyorsun?" Diye sordu.
Gülümsedim ve ciddileştim.
"Çünkü o ismi ben kattım," dedim.
Mutoh, gölgeden elleri ile boğazımdan tuttu.
"Kendini ne sanıyorsun? Reankarne olabilirsin ama sıradan bir insansın."
"Mutoh, eğer Hükümdarına karşı böyle davranırsan. Senin hakkında ne düşünür."
Mutoh'un öldürme niyeti çok katıydı, tüm hücrelerim korkudan titriyordu.
"Ben Lugia..."
Mutoh aniden beni yere bıraktı, şaşkınlıkla bana baktı.
"O ismi nereden biliyorsun?"
Öksürdüm ve boğazımı tuttum.
"Sana dedim değil mi? Benim Lugia, ama tüm anılarımı kaybettim. Aberyum ve İzaya tüm anılarımı sildi, Kaos Mührüne ulaşmam gerekiyor. Tüm güçlerim orada, Yüksek Konseyi durdurmamız gerekiyor."
Mutoh hala şaşkındı, benim bunca şeyi bildiğimi nereden öğrendiğimi düşünüyordu. Onun gözünde hala sıradan bir paralı askerden başka bir şey değildim.
"İmkansız, Hükümdar Aberyum tarafından tüketildi. Onu geri getirmek mümkün değil."
"İzaya beni Aberyum'dan çıkardı ve reankarne etti. Bir seçim yapmam için, Yüksek Konsey hakkında benim karar vermemi istedi. Bundan dolayı onun soyuna reankarne olmam gerekiyordu ama bir pürüz çıktı, Calestialler bunu engelledi. İzaya hepsini katletti, bu şansı yeniden değerlendirmeliyiz. Birlikte İzaya'yı yok etmeliyiz."
Mutoh Kaos enerjisi ile beni kaldırdı.
"Kaos Mührü nerde?"
"Gargoyle'larda."
"Onlar kayboldu, İzaya onları sakladı. Nasıl bulacağız?"
Gülümsedim.
"Gargoyle kralı Barachel'in bir kızı var benim yaşlarımda. Sekiz yaşıma geldiğinde mana hastalığına yakalanacak iyileşmesi için ejderha kanına ihtiyacı var, o zaman beni bulucak ve beni Westeriya kıtasına götürecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...