Bölüm 92

269 30 0
                                    

DEON

gözlerim aniden açıldı, koltuğun üzerinde oturmuş vaziyetteydim.

"Seni piç o bedeni sevmeye başlamıştım."

Mutoh'un işin içinde olduğunu tahmin etmemiştim, bu işleri aksatıcaktı.

"Lanet olsun, Yüksek Konseye bunu bildirmem gerekiyor."

Kapı açıldı. Kaiser, Mavi gözleri ile direkt olarak bana bakmaya başladı.

"Bu kadar erken döneceğini tahmin etmemiştim."

"Aslında bende etmemiştim, yoluma çıkan biri oldu Kaiser."

Kaiser bana baktı ve masasının üzerindeki içkiyi aldı.

"Seni bu kıtada yenebilecek biri olduğunu düşünmemiştim, her ne kadar başka birinin bedenini kullansan bile," dedi.

İçkisini yudumladı.

"Evet, Rhaegal ile tanıştım," dedim.

Kaiser bana baktı, içkisini masasına bıraktı.

"Bana onun seni  yendiğini söyleme?"

"Hayır, o veledin beni yenmesi için daha çok yolu var. Beni yenen bizden biriydi."

"Ne? Ejderhalar yoksa."

"Hayır, gördüğüm kişi o çocukla ilgileniyordu. Sanırım bir süre planları ertelememiz gerekiyor."

Kaiser öfkeli şekilde baktı.

"Ne? O kadar yıl sonra neredeyse ulaşmışken nasıl olurda ertelememiz gerektiğini söylersin."

Öldürme niyetimi saldım, Kaiser yere yapıştı.

"Kendini bir şey sanma küçük varlık. Sana yardım etmemizin tek sebebi bizim işimize yarıyor olman, Rhaegal'e yardım edenin gücünü bilmiyorsun. O herif  gördüğüm en tehlikeli varlıklardan biri."

Ayağı kalktım ve bir portal açtım. Öldürme niyetimi kestim, Kaiser nefese nefese kalmıştı.

"N-nereye gidiyorsun."

"Yüksek Konseye haber vermeliyim, işler düşündüğümden daha zorlaştı."

Portaldan geçtim, sonsuz kaleye giriş yaptım. Sonsuzluğa uzanan bu alan, biz Yüksek Konsey üyeleri için gizli bir alandı. Aşağıya doğru düşmeye başladım, sonsuz kale geldiğimi görünce şekillenmeye başladı.

Yeniden bir yapı oluştu, bir sütun bana doğru gelmeye başladı. Üzerine indim beni yukarıya doğru çıkarmaya başladı. Kale şekillendi ve kendini düzeltti.

"Buraya geldiğine göre bir sorun var demektir, Deon."

Arkamdan bir ses geldi, arkamı döndüğümde bana doğru gelen kişi Armeon'du. Mor gözleri ve kısa askeri şekilde kesilmiş beyaz saçları vardı, başının üzerinden geriye doğru giden iki boynuzu vardı.Sırtında iki kılıcı ve vücudunun çeşitli yerlerinde bıçaklar ve hançerler vardı.

"Senide görmek güzel Armeon."

"Kas kafalı'nın tekisin Armeon, kardeşimiz bizi görmek için geliyor ve sen ise ona ne olduğunu soruyorsun."

"Seni görmeyeli uzun zaman oldu kardeşim," Rogar bana sarıldı.

"Seni görmek güzel Rogar."

Rogarın güzel uzun beyaz saçları vardı, açık mor renginde gözleri ve kulaklarının üstünden çıkıp yukarıya doğru giden boyzunları  çeşitli şekillerde süslenmişti.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin