Bölüm 155

239 22 0
                                    

RHAEGAL

Akademi eski yaşamıma göre daha güzel geçiyordu, buraya daha kolay alışmaya başlamıştım. Disiplin kurulu ile buluşma vaktim gelmişti, onlarla bu seferimde ilk defa topluca karşılaşacaktım.

"Ah geçen olanlardan sonra Beatrix seni affeder mi bilmiyorum?" Tessarion zihin mesajı yolladı.

"Merak etme o bana kıyamaz," dedim.

Eğitim sahasında yapılan antrenman seslerini duyabiliyordum.

"Bensiz antrenmanlarına başladıklarına inanamıyorum."

"Hükümdarım," zaman aniden durdu.

"Mutoh, seni görmeyeli uzun zaman oldu."

Mutoh önümde eğildi, "Hükümdarım. Ophellia konusunda konuşmaya geldim."

"Beatrix mi? Neden?"

Mutoh kalktı ve mor gözleri ile bana baktı.

"Onun mührünü kırmaya başlayayım mı?" Dedi.

"Evet, başla mührünü kır. Ne kadar çabuk kırılırsa işimize o kadar çabuk yarar."

"Emin misiniz? Hala onu kendi tarafınıza çekmeyi başaramadınız," dedi.

"Merak etme onu ben hallederim, eğer planlarım düzgünce ilerlemezse tüm anılarını ona geri veririm."

"Siz nasıl isterseniz Hükümdarım," Mutoh kayboldu ve zaman yeniden hareket etmeye başladı.

"Mutoh haklı, geçen ki olaydan dolayı senden daha çok nefret ediyor. Nasıl bir şey yapacaksın," Tessarion zihin mesajı yolladı.

"Bu kadar endişelenmeyin, bunu kesinlikle halledeceğim."

Eğitim sahasına gittim, kapıyı açtığımda Beatrix ve  Jasmine kapışıyordu. Buzlar ve yıldırımlar havada uçuşuyordu, "sanırım yanlış bir zamanda geldim."

Üzerime doğru devasa bir yıldırım geldi, "dikkat et."

Kenara çekildim ve yıldırımı tutup kan alevleriyle yok ettim.

"Vay canına, bunu nasıl yaptın?" Axel şaşkınlıkla sordu.

"Bazı yeteneklerimden birisi," dedim.

Johan bana tiksinti ile baktı, Rosa yanıma gelip elini uzattı.

"Daha önce tanışmadık benim adım Rosa tanıştığımıza memnun oldum."

Elini sıkıca tuttum, "Rhaegal Dragonblood bende tanıştığımıza memnun oldum."

Beatrix'e baktım, beni görünce kızardı ve başka yöne baktı. Axel yanımıza geldi, elini uzattı.

Rosa'nın elini bıraktım ve Axel'in elini tuttum.

"Benim adım Axel, yakın dövüşte uzmanım," dedi.

"Bu büyücülerin arasında kendini yalnız hissetmiyor musun?" Diye alay ettim.

"Bazen öyle oluyor ama hepsi birbirinden eğlenceli," dedi.

"Sen öyle diyorsan öyledir."

"Bugün ne yapıyorsunuz?" Etrafa baktım.

"Lider bizi eğitmeye çalışıyor, eğitimlerimizi aksattığımızı düşünüyor."

Beatrix'e baktım, "tam ondan beklenecek hareketler."

Axel güldü, "evet kesinlikle katılıyorum."

"Kendini çok mu güçlü sanıyorsun?" Johan sordu.

"Hayır, sadece en güçlüsüyüm."

Johan dişlerini sıktı ve bana yaklaştı, "savaş benimle."

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin