Bölüm 168

211 23 6
                                    

AENYS

Öğrencilerin hepsi yarışmaya başladı, Ben, Kaiser, kral Zephyr ve Tairel. Onları izliyorduk, Reyla ve Diana diğer tarafta birlikte çay içip bir araya gelen çocukları için kutlama yapıyorlardı.

"Bu yarışma düşündüğümden daha güzel olucak gibi," dedi Kaiser.

"Evet, çocukların gücünü görmek için yapılan bir test ve kendi eksiklerini görüp kendi açıklarını kapatmak üzerine yoğunlaşabilirlerdi."

Tairel haklıydı, böylece kendilerini kapatarak düzgün bir şekilde hareket edebilirlerdi.

"Oğlunuz kaç yıldızda kral Aenys," Kaiser sordu.

"Altıncı yıldızını neredeyse bitirmek üzere," dedim.

Onunla karşılaştığımda, gücünün arttığını görmüştüm. Yapması gerekiyordu, gelecekte yapmak istedikleri için güçlenmeliydi.  Düşündüğümden daha hızlı gelişiyordu, bu kadar hızlı şekilde olmasını beklemiyordum.

"On üç yaşında olmasına rağmen neredeyse altı yıldız demek," Kaiser söyledi.

Aklından ne geçiyordu anlamıyordum ama sanırım bu onu daha çok meraklandırmaya başlıyordu.

"Evet ben bile onun yaşındayken dört yıldızdım," dedim.

"Oğlunuzun bu kadar hızlı gelişmesi onun bir çeşit dahilerin dahisi olduğunu söyleyebilir miyiz?" Dedi Kaiser.

"Kan şövalyeleri arasında İzaya'nın reankarnasyonu olduğunu söylerler, mana üzerindeki kontörlü ve doğuştan gelen savaşçılığı."

"Peki siz onun öyle olduğunu düşünüyor musunuz?" Kral Zephyr sordu.

"Aslında hayır, kızlara olan düşkünlüğü olmasa onun kesinlikle kurucumuzun reankarnesi olduğunu düşünebilirdim ama aynı zamanda İzaya'dan nefret ediyor."

"Nefret mi?" Kral Zephyr bana baktı.

"Evet, ailemize lanetli bir soy diyip duruyor. Bu yüzden birbirimizi yok ettiğimizi düşünüyor."

"Çok ilginç bir düşünce yapısı," dedi Tairel.

Bunlar gerçek değildi ama en azından onları biraz şüpheye düşürüp Rhaegal hakkında daha çok meraklanmalarını istiyordum.

"Uravis ile çok iyi anlaştıklarını duydum, oğlum sürekli ondan bahsediyor. Onunla birlikte gezmekten bazen antrenmanlarını aksatıyor," dedi Kaiser.

"Evet, biliyorum. Bu iyi bir şey gelecekte ikiside koltuklarımızı alıcaklar, geleceğe dair iyi bir şey."

Kaiser gülümsedi, "haklısınız. Böyle iyi ilişkilerinin olması çok iyi bir durum, böylece uzun yıllardır süren düşmanlığımız sonsuza dek bitebilir."

Ankalar ile uzun zamandır barış içerisindeydik ama ondan önce aramızda çok fazla savaşlar olmuştu. Bu savaşlar genellikle her iki tarafın ölümüne yol açsa bile yinede en sonunda bitmeyi başarmıştı.

"Haklısınız, en sonunda onlar sayesinde bitebilir."

Rhaegal daha önce görülmemiş bir savaşa giricekti, bunu başarabilir miydi? Hayır. Başaracaktı sonuna kadar yanında durmalıydım, eğer bunu yapmazsak gelecek bana gösterdiği gibi olacaktı. Tüm masum insanlar yok olucaktı, bunun olmasına izin veremezdik.

Rhaegal, sadece Riyoda ve Laena'yı takip edip duruyordu. Onlarla şimdi savaşmayı planlamıyordu sadece bayrak toplayıp onlardan çalmayı planlıyordu.

"Mana hassasiyeti çok yüksek, Laena'nın anlaşmalı ruhu bile hala fark edemedi," kral Zephyr merakla baktı.

Elf krallığı oğlumu yalnız bırakmıştı, onları affetmeyecektim ama şimdilik böyle kalması gerekiyordu. Onlarlı şimdiye kadar yok etmem gerekiyordu ama şimdilik bi bekleyebilirdi.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin