RHAEGAL
Şuan hala tam karşımda olan olayı hala çözemedim. Miranda buraya gelmişti, Edeya kıtasına gelmişti.
Tessarion zihnimden kahkahalar atmaya başlamıştı."Tanrım, buna inanamıyorum. Nişanlın, sevgilin ve seni seven kız. Hepsi tek bir yerde," dedi Tessarion.
Tessarion kahkahalar atmaya devam ediyordu, Miranda yanıma yaklaştı. Önümde hafifçe eğilip selam verdi. Ben hala olayın şokundaydım, az önce neler yaşadığımı anlamamıştım.
"Yoksa beni özlemedin mi? Ben seni çok özlemiştim ama..." Miranda birden kendini acındırmaya başladı.
Bir iç çektim ve parmağımla anlına vurdum.
"Hey bu acıttı," dedi Miranda.
"Burda ne işin olduğunu sorabilir miyim?" Dedim.
"Kuşlar bana eve döndüğünü söyledi," dedi Miranda.
İnsanlar bize bakıyordu, Miranda'nın elinden tuttum ve onu dışarıya çıkardım.
"Az önce neler olduğunun farkında mısın? Bu sefer kesinlikle evlatlıktan reddedileceğim."
Miranda güldü ve elini omzuma attı.
"Ben sadece senin bir arkadaşınım ve seni görmeye geldim, o kadar neden bu kadar korkuyorsun ki."
Bir iç çektim, Ophir hala içerideydi. Corlis amcam onun yanına gitmişti, sanırım onun gücünü görmüştü.
"Ophir ile gelmek zorunda mıydın? Eğer ne olduğunu anlarlarsa ortalık karışabilir."
Miranda bana baktı.
"Bir sorun olmayacak, sadece arkadaşımın abisinin evliliklerinin birinci yılı için onları tebrik etmeye gelmiştim."
"Tanrım beni neden böyle şeyler ile sınıyorsun."
Miranda bir iç çekti.
"Bu kadar endişelenme, bir sorun çıkmayacak."
Miranda her ne kadar bir sorun çıkmayacak desede buna inanmıyordum. Bir sorun çıkmaması ihtimali yoktu, ben ne yapacaktım şimdi onu bile bilmiyorum.
"Tamam, hadi içeri girelim. Burda kalıp dikkatleri daha çok üzerimize çekmenin anlamı yok."
Miranda gülümsedi ve beraber içeriye girdik. İnsanlar çoktan kalkmış ve kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı. Biz içeriye gelince derin bir sessizlik çöktü ve herkes bize baktı.
"Köşede oturup ağlamak istiyorum," diye düşündüm.
Yanımıza Beatrix geldi, kıskandığı her yerden belli oluyordu.
"Ah sen Beatrix olmalısın, Rey senden çok bahsetti."
Miranda bir gülümseme ile söyledi, ki bu apaçık bir yalandı. Luna ve Elrond'da yanımıza geldiler, arkadan öfkeli bir aura sessiziyordum bu kesinlikle Laena'dan geliyordu. Vücudumda bir korku hissi oluşmaya başlamıştı. Ardından Ablam arkadan bana doğru koştu.
"Rey," dedi ve bana sarıldı.
"Seni çok özledim, iki yıl boyunca neden benimle bir kere bile konuşmadın. Yoksa beni sevmiyor musun?"
Dedi ve somurttu."Abla bu dünyada en sevdiğim iki kadından birisin, seni sevmemek mümkün mü?" Dedim.
Ablam mutlu oldu ve daha çok sarıldı.
"Bu kim? Yeni sevgilin mi?"
Herkes bir anda şok oldu, Beatrix ve Miranda'nın yüzü kızardı.
"Üzgünüm Leydi Baela ama ben sadece onun arkadaşıyım. Ona böyle bir teklifte bulundum ama Rey bunu kabul edemeyeceğini söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...