RHAEGAL
"Çok sıcak demiştin değil mi?"
Elizabeth'e sert bir şekilde baktım, geçtiğimiz diğer kat resmen karlarla doluydu.
"Böyle bir şey olacağını nerden bilebilirdim."
"Lanet olsun her yer bembeyaz, yolumuzu nasıl bulacağız."
Elizabeth boyut rününden bir battaniye çıkardı ve kendini sardı, bende kan alevleri ile vücudumu kapladım. Böylelikle yoldaki karları eritip hareket edebilirdik.
"Arkama geç ve sakın alevlerime dokunma," dedim.
"Tamam."
Bu yolculuk düşündüğümden daha zahmetli ve yorucu olucaktı, etraf sadece beyazdı farklı bir renk yoktu, tepeler, dağlar ve ovalar her yer karla kaplıydı.
"Tanrım sığınacak bir yer bile yok, nereye geldik biz böyle?"
"Bende ilk defa böyle bir şey görüyorum, normalde daha önce hiç bunun gibi bir olay olduğunu duymamıştım."
"Ah harika. Bilmediğimiz bir yerde ve karların içinde hapsolduk."
Elimde kan alevinden top oluşturdum ve önümüzde bir yol açtım. Karda ilerlemek zordu, manamı boşuna harcıyordum. Etrafta mana sezmiyordum ve Kaos enerjiside, bu iyi bir şeydi. Canavarların yanımda olmaması rahatlıkla etrafta gezebileceğim anlamına geliyordu.
"Burası çok soğuk," dedi Elizabeth.
"Burdan hızlıca nasıl kaçacağız, kat patronunu nasıl bulacağız?"
"Ben nerden bilebilirim, zaten üşüyorum."
Elizabeth'in sözleri karşısında iç çektim ve yürümeye devam ettim, aniden sesler gelmeye başladı.
"Yok artık," dedim.
Hemen durdum, Elizabeth gözleri kapalı yürüdüğü için bana çarptı ve kan alevlerine yakalandı.
"Yardım et!!"
Alevleri hemen durdurdum.
"Sana alevlerime dokunma dedim değil mi?"
"Ne yapabilirdim, aniden çarptım."
Sesin geldiği yöne döndüm, vücudumdaki kan alevlerini söndürdüm.
"Çabuk koş!!"
"Ne?!"
Koşmaya başladım, Elizabeth ne olduğunu anlamadı ama peşimden koşmaya başladı.
"Neden koşuyoruz?!"
"Fırtına geliyor."
Arkadan fırtına sesleri geliyordu, ve devasa bir Kaos enerjisi dalgası. Elizabeth'in bunu fark etmemesi normal, sonuçta Kaos enerjisini göremiyordu.
"Ben neden göremiyorum," dedi.
"Bana güven ve koş sadece."
Karların arasında koşmak düşündüğümden daha zordu, aniden durdum ve sesin geldiği yöne döndüm.
"Siktir..."
Elizabeth'i sırtıma aldım ve koşmaya başladım.
"Ne yapıyorsun?!"
"Arkana bak!!"
Elizabeth arkasını döndü.
"Ciddi olamazsın değil mi?"
Vücudumu kan alevlerine sardım ve koşmaya başladım, manam gereğinden fazlaydı buna dayanabilirdim ama Elizabeth buna dayanamayabilirdi.
"Şimdi ne yapacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...