100. Bölüm

446 58 10
                                    

  *

  Gözlerini açtığında yatakta yalnızdı. Nate yapacak çok işi olduğu için sabaha karşı uyanıp gitmiş olmalıydı. Bir aydan fazladır ortalıklarda olmadıkları için işler birikmişti. Kahya Robert işleri elinden geldiğince yürütse de her şeye yetkisi yoktu. Efendinin yapması gereken tüm işlere vakıf olamazdı. Bu yüzden Nate sabahın erken saatlerinde yarım bıraktığı işlerine dönmüştü.

  Dün gecenin anıları aklına doluştuğunda gözleri boşluğa daldı. Yaşananların izlerini yorganın altındaki çıplak vücudunda hissedebiliyordu. Sonunda yaşanmıştı, kendini onun sarhoşluğunda tamamen kaybetmişti. Bir gün bunun olacağını biliyordu. Ne de olsa en başından beri bu hisler onunla birlikteydi. Bunlar bir alışkanlık gibi sonradan gelişen hisler değil, onu her düşündüğünde yüreğini çırpan hislerdi. Yumuşak saçlarına dokunmayı, mavi gözlerine bakmayı, yakıcı dudaklarını öpmeyi, sıkı vücudunu hissetmeyi her düşündüğünde içini sarıyordu. Maria ona her baktığında bilerek körlüğe razı geliyordu.

  Bu hislerin onu ölüme sürükleyen prangalar olacağının o da farkındaydı. Artık resmi olarak Ange işaretine sahipti. Ferman yayımlandığında en yakın zamanla Emperyalist hizbin toplantılarına katılacaktı. Oradan elde edeceği bilgiler isyanı başlatmasını sağlayacaktı. Bundan önce yapması gereken bir şey daha vardı.

  Hizmetçileri çağırmadan üstüne bir elbise geçirdi ve çekmecesinden iğne oyasını çıkardı. Dala'ya ulaşabilmesi için en güvenli yol nakış işlemekti. Bu kimsenin bilmediği kendi aralarında anlaştıkları bir yöntemdi. İpek kumaşı kasnağa gerdikten sonra renk renk iplikleri iğnelere geçirdi. Bu defa mesajı çok uzun olmayacaktı. İpeğin ortasında filizlenen ufak bir gül her şeyi anlatması için yeterliydi.

  'Operasyonu başlatın.'

  Artık barutlu silahların piyasaya sürülme vakti gelmişti. Lale loncası hepsini tekeline almıştı. Tıpkı diğer şeyler gibi... Piyasanın hakimi olduklarını artık yavaş yavaş göstermeleri lazımdı. Soyluları, İmparatorluk ailesini ve Kilise'yi devirmek için en önemli şey güç ve paraydı. Maria ikisine de sahipti. Yıkıma Grazelda Markiliği'nden başlamış, yeni Marki'yi kendi astlarından biri yapmıştı. Bundan sonra Larea Dükalığı ile devam edecekti. Daha sonra tüm emperyalistleri birer birer devirerek haneleri kendi istediği kıvama getirmesi gerekiyordu. Ange işareti de burada devreye girecekti.

  Planları sandığından hızlı ilerliyordu ama daha da hızlanmalıydı. İmparator'un aklında planlar olduğunu biliyordu. O adam delinin tekiydi. Janglet'i iki kıtanın hükümdarı yapmak istiyordu ve bunun için bulaşmayacağı pislik yoktu. Havaya uçurduğu tersane yalnızca bir başlangıçtı. Hatta eğer Lale loncası demiri gizlice tekeline almasaydı çok daha büyük problemler ortaya çıkardı.

  Bundan sonrası riskliydi. Artık geri dönüş olmayacaktı. İmparator piyasadaki olağanüstü dalgalanmaların raporunu alacaktı. Piyasa ve soyluların devrilişi arasındaki bağlantıyı kurabilecek kadar zekiydi. Olayların merkezinde kimin olduğunu bulmak için tüm yolları deneyecekti. Maria bu olmadan önce her şeyi yerle bir etmeliydi. Her şeyi...

  Yok etmesi gereken isimlerin tepesinde Firansoa da vardı. İç çekerek ipliği koparırken bacaklarının arasındaki dün geceden kalma hisler hâlâ aklını kurcalıyordu. Son seferleri olduğunu kabullenecek kadar gerçekçiydi. Bundan sonra hissettiklerini değil, gerekeni yapmalıydı. Bunu iyice aklına sokması gerekiyordu.

  Oyayı işlemeyi bitirdiğinde geriye yalnızca postalaması kalmıştı. Hizmetçileri çağırmak üzere komodinin üstünde duran zili çaldı.

  Kişisel hizmetçisi Larasha kısa süre sonra içeri girdi. Onu çok uzun süredir görmüyordu. Aynı zamanda Lale broşunu emanet ettiği hizmetçi de ortalarda yoktu. Uzun süredir uzakta olduklarından kaledeki atmosferi unutmuştu ama hizmetçilerin tavırlarından neler döndüğünü az çok anlayabiliyordu.

Bıçağın Ucundaki KontesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin