Marshall satt på stolen ovenfor meg og så på meg stille.
-I need to tell you something... Sa jeg urolig og kremtet for å få tankene klare.
-Can't it wait?? I have something really im...
-Marshall, it's important... Sa jeg, han sukket og lente seg tilbake i stolen. De blå øynene hans møtte mine ventende.
-You know... The bar. Sa jeg og slapp blikket hans, han ristet på hodet.
-No, I don't. Sa han fast og møtte blikket mitt kaldt, jeg så inn i øynene hans og ristet oppgitt på hodet mitt.
-Stop it, we had sex. It happend! Stop the playing, I'm fuckin serious! Braste jeg ut, han så på meg spørrende og satte seg ordentlig opp i stolen.
-Aight, what is it then... Sa han til slutt, tydelig irritert.
-We've been friends since school, we've had a great time together. Begynte jeg og så opp for å møte blikket hans. -When we... did that... I... Jeg så bort og kjente tårer renne.
Jeg kan ikke tro at jeg faktisk skal si det til ham, jeg KAN ikke si det!! MEN JEG MÅ!
Jeg har hatt en konstant innvendig kamp siden den morgenen vi våknet opp sammen i samme seng.
-What? Spurte han, litt angst var ikke til å skjule i stemmen hans. Jeg møtte blikket hans mens jeg bet meg i underleppa og kjente tårer renne ned kinnene mine.
-I... I couldn't help it! It just happend!! I'm a girl! It's SUPPOSED to happen some day?! I just didn't expect it to be you... Sa jeg og gned bort tårene, Marshall så på meg urolig.
-Alex, what is it?? Tell me! Sa han utålmodig. -It can't be that...
-I love you! Skrek jeg ut, øynene hans åpnet seg i sjokk. -I love you! AIGHT!! I think I've always love you, but the sex triggered me to respond to my inner girl... Jeg møtte blikket hans. Han så på meg stille med et sjokkert uttrykk lenge før han til slutt sa noe.
-You... You love me? Var det eneste han sa, jeg kjente jeg begynte å bli liltt irritert på spørsmålenene...
-YES! I love YOU! OKAY! I FUCKING LOVE YOU! Skrek jeg til ham, han skvatt og øynene hans ble vidåpne mens han skrek tilbake.
-Well, you don't have to fucking SCREAM, do you!? Han ristet på hodet irritert mot meg.
-You won't listen if I don't?! I LOVE YOU! OKAY!! JUST FUCKING EXCEPT IT!! YEAH, BITE ME!
-FUCK YOU!! Ropte han til meg, halspulsåren hans syntes godt mens han presset stemmen til å skrike.
-FUCK YOU!! Skrek jeg tilbake og viste han fingeren. -I HOPE YOU'RE HAPPY NOW! I HATE YOU!!
-GOOD! Skrek han tilbake, jeg snudde meg rundt for å gå. Men så ble jeg snurret rundt og tatt i mot av noen armer.
Han så meg inn i øynene.
-LET ME GO, YOU FUCKING ASSHOLE!! Ropte jeg til ham og slo rundt meg vilt.
-Do you hate me? Spurte han rolig med en truende stemme. Jeg møtte blikket hans sint og strammet kjevemusklene mine.
-YES! LET GO OF ME!! Skrek jeg.
-Good. Cause you're so fucking beautiful when you're angry... Sa han og løftet meg opp og bort til sengen. Jeg sparket og slo vilt til han kastet meg opp i sengen, han dro av seg skjorten så han var skjorteløs. Blikket mitt falt på overkroppen hans, men jeg ville faen meg ikke gjøre vennskapet vårt mer rart enn det det allerede var.
-FUCK OFF!! Skrek jeg til ham, han lo kort og før jeg visste ordet av det satt han på meg. Jeg skrek høyt, men han avbrøt meg med et hardt kyss. Da klarte jeg ikke holde han unna mer.
Jeg dro han inntil meg, han kysset meg ned nakken og jeg lot han dra av meg t-skjorten raskt. Han smilte da jeg begynte å dra av ham buksa.
-I fucking hate you... Sa jeg, vel vitende om at jeg mente det motsatte.
Han lo kort mens jeg satte meg på knærne.
-I know you do... Han ga meg et ondt smil, men øynen hans var fokusert på meg og de så på meg mykt.
Han tok tak i den svarte hestehalen min og...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
-Ahhh... Stønnet jeg og skvatt av meg selv. Jeg åpnet øynene og så opp i taket på soverommet mitt. Jeg pustet ut lettet og satte meg opp i sengen for å sjekke om at det faktisk var en drøm. Jeg takket meg selv innvendig og tørket pannen min da jeg kjente noe renne. Jeg sukket høyt da jeg så det var svette, la meg tilbake ned i sengen og stirret opp i taket.
Jeg hadde hatt en våt drøm... Min første våte drøm i mitt liv. En sex-drøm. Om min bestevenn...
Hva faen er galt med meg??
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...