-Come on! Kiss!! Ropte Marshall og hoppet opp og ned som en liten unge, Proof gjorde det samme og backet han opp smilende. Jeg så på dem kritisk før jeg fikk et lurt blikk.
-Again? Oh, Stacy... Jeg snudde meg mot henne og møtte blikket, jeg blunket til henne kort. Hun smilte og spilte med. -Maybe I'll develop more feelings this time... Sa jeg og så på henne "drømmende", hun måpte smilende.
-Bullshit, just fucking kiss already!! Sa Marshall utålmodig. -You're straight, you're dating meeee and I'm fucking hot!
-What if I'm Bi? Han så på meg med smale øyne. -I did feel a slightly sparkle the last time...
-Doody, if she's bi, you're fucked. Stacy is WAAAAAAAY hotter than you... Sa Proof smilende, jeg nikket mot henne.
-Shut up... You're straight. Sa han, litt usikker denne gangen... HAHA!
-Hmm, I don't know... Would explain why I was so boyish as a kid...
-...I'm fucking changing it, sit your damn butt down.
-Ah-ah-ah... You can't change the DARE... Han sendte meg et surt blikk mens han tok av seg sokkene.
Jeg smilte til Stacy, hun bet seg i underleppa smilende mens hun reiste seg opp. Jeg gikk mot henne smilende.
-WAIT!! Ropte Proof, jeg snudde meg mot han "irritert", han reiste seg opp.
-We have to do the DARE. Sa jeg smilende og så på Marshall.
-Fuck you... Sa han stille og tok av seg hettegenseren så han satt i bare t-skjorte.
-...I was gonna ask if I could film this? Lo Proof, jeg hevet øyenbrynet mot han, han nikket kort og så ned i gulvet. -I take that as a "fuck no" and sit my damn butt down. Sa han og satte seg ned igjen, jeg snudde meg mot Stacy og førte hendene mine rundt midjen hennes mens vi begge lo smilende.
-I'm having a boner... Sa Marshall og stirret opp på oss mens jeg førte hendene mine ned midjen hennes.
-Aleex.. Sa hun smilende og lente seg mot meg.
-Stacy... Sa jeg og leppene våre møttes, Marshall og Proof hoppet rundt som gorillaer rundt et måltid. -Woah, baby... I'm breaking up with Marshall, damn...
-Okay, that's enough! Sa han og dro meg unna, jeg og Stacy braste ut i latter og smilte til hverandre mens vi ga hverandre en solid high-five. -Done with that DARE! Sa jeg smilende og snudde meg mot Marshall, han stønnet høyt og dro av seg skjorten så han satt igjen skjorteløs. -Woah, damn Marshall... Sa jeg og så på han, ganske solide magemuskler der ja...
-Stop saying DARE all the damn time, I'll be fucking naked soon... Sa han og lo da han så jeg studerte han NØYE... Woops?
-How many clothes do you have left? Spurte Stacy og sendte meg et lurt smil.
-Two, my fucking underwear and pants... Sa han, Proof braste ut i latter.
-You're fucking done, dude! Lo han, Stacy så på meg smilende som om hun ba meg om tilatelse. Jeg smilte stort tilbake.
-Just one DARE from me, Alex should take the rest when they're all alone! Sa hun og blunket til meg.
-Like that plan... Sa han og lo kort før han dro av seg buksa og satte seg ned på gulvet igjen i bare boxer... I like the view VERY good...
-Whiteboy... Sa jeg smilende og ristet på hodet mot han, han så opp og møtte blikket mitt med et mykt smil.
-Whitegirl... Smilte han tilbake.
-Whitetrash, both of y'all... I'm leaving, you coming with me Stacy? Spurte Proof, hun nikket og sendte meg et kort blikk før hun ble med Proof ut. -Y'all both need help, mental help! I've said it a bunch of times, but y'all need it badly...
-Fuck off, Proof. We gonna make a porno... Sa Marshall smilende, hoppet opp og dro meg inntil seg.
-See... Help. Sa han og gikk ut døren med Stacy.
-I agree, get your straight-jacket... Lo jeg, han ristet på hodet mot meg smilende og lente seg mot meg til leppene våre møttes nok en gang...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...