Photshoot

78 7 3
                                    

Jeg smilte til han etterpå mens vi lå i sengen og så hverandre inn i øynene.

-Good to know that I lost my virginty to someone who was good... Sa jeg smilende, han humret til meg smilende mens jeg la hodet mitt på brystet hans.

-...I really don't want to keep this secret, y'know... Jeg møtte blikket hans, han så på meg trist.

-I just want everyone to know, cause now... If anyone flirts with us, we gotta flirt back so people won't notice anything different... Sukket han og la armen sin rundt meg.

-But, why do we have to keep it as a secret--- Never mind. Sa jeg så fort jeg skjønte det, det var for min og hans egen karriere sitt beste.

-You do? Spurte han rolig, jeg nikket.

-Yeah, I haven't told you that I'm a model? I can't have that reputation on my shoulders, y'know...

-You're a model? Damn, my secret lover is a model! Sa han smilende, jeg lo på den, men så ble han seriøs.

-Why can't you have that reputation? Spurte han, jeg sukket og satte meg opp i sengen.

-I'm the cute model, the innocent little face of Vogue. That will be totally destroyed if they find out I date the angry and offensive rapper Eminem... Sa jeg og lo kort, han nikket smilende.

-Yeah, I see that! Lo han, jeg møtte blikket hans usikker.

-What's your reason that no one can know about us? Spurte jeg, han smilte lett til meg.

-I just got out of a marriage, I'm supposed to be heartbroken and torned since she cheated on me... I am, but they won't believe it was just her fault that our marriage broke when the find out I date you, one week later.

-THAT recent?? Spurte jeg, han nikket sørgerlig. -I'm sorry... Beklaget jeg og ga han et lett smil.

-Let's talk about something else! I'm gonna perform on MTV tomorrow, wanna be my date? Spurte han og blunket til meg.

-Date? I thought no one were gonna know about us? Lo jeg og møtte blikket hans igjen.

-THEY will just know that I brought my bestfriend to see me perform on MTV, WE know it's a date! Blunket han, jo lo og så klokken nærmet seg 8 på kvelden, jeg skulle på photoshoot om en time.

-Okay. But! When is it? Spurte jeg, han møtte blikket mitt igjen.

-Tomorrow night. 

-Perfect! Do you wanna come with me on a photoshoot today?

-Sure, when?

-Great! I just gotta call my assistant and my agent! It sounds pretty cool, right! Sa jeg smilende, han lo og satte seg opp i sengen mens jeg gikk ut og inn i garderoben min, et stort walk-in closet.

-What kind of photoshoot is it? Spurte han, jeg smilte mens jeg svarte.

-I'm glad you said yes before I told you it's a bikini photoshoot. Sa jeg, Marshall dukket opp i døren bak meg smilende.

-Bikini? Oh, I'm definetly coming aight! Sa han og smilte.

-Thought so... Sa jeg og snudde meg rundt for å finne noe å ha på, jeg lo da jeg kjente hendene hans på de nakne hoftene mine og pusten hans i nakken min.

-How long time till you gotta be there..? Hvisket han smilende, jeg lo kort.

-An hour, but I really need to call my assistant at least, he gotta bring me the usual. Sa jeg, Marshall snudde meg rundt så jeg møtte blikket hans.

-Aight, call him then... Sa han smilende og ga meg flipptelefonen min, jeg tok den smilende idet han begynte å kysse nakken min mens han holdt meg inntil veggen.

-Oh god, Marshall... Stønnet jeg og tok mobilen opp til øret. -If you continue, he'll probably notice... Sa jeg smilende, han sluttet å kysse meg sur og så meg inn i øynene.

-Alexis! Uhm... Hi! Kom det fra andre enden, jeg lo kort da jeg hørte en jente rope "what is it??" i bakgrunnen.

-I hear you were busy, Brian! Hahaha! Anyways, I'm going on a photoshoot in an hour. I need a car, my usual Latté and a t-shirt for men in large. Sa jeg, Marshall så på meg smilende og holdt inne en latter.

-A... Uhm, a t-shirt? Why? Spurte han og kremtet lavt da jenta igjen ropte etter han.

-Brian, don't ask, just do? Okay? I love you so much, but hurry! Be here in 30 minutes. Sa jeg og la på, je møtte blikket til Marshall igjen.

-15 Minutes, is that enough? Sa jeg smilende, han ristet på hodet og lente seg inntil meg.

-I guess I have to be fast then... Sa han smilende, jeg lo kort idet han møtte blikket mitt med de blå øynene hans.

-You have so fucking beautiful eyes, you know that... It's a real turn-on... Sa jeg og dro han inntil meg smilende.

_________________

BANK BANK!! 

Jeg smilte til Marshall og kysset han kjapt på kinnet før jeg gikk bort til soveromsdøren og låste opp. Brian sto utenfor og møtte blikket mitt, han kremtet lavt da han så jeg ikke hadde kneppet igjen skjorten min. Jeg lo kort og kneppet de siste knappene igjen.

-Uhm, here's a t-shirt for men in Large. Sa han og rakte meg t-skjorten idet Marshall dukket opp bak meg, han møtte blikket til Bryan og tok t-skjorten uten så mye som en takk.

-Marshall, be my bestfriend and be polite. I'm sorry Brian. Sa jeg og klappet han på ryggen, jeg gikk bak han til Marshall og klappet han i bakhodet hardt.

-OW! Sa han surt, jeg så på ham advarende. Han sukket og gikk bort til Brian (Ryan Reynolds) og rakte han hånden.

-Uhm, it was nothin... Begynte han og smilte til Marshall, han så vettskremt ut stakkars.

-Whatever man, thank you. Happy now, mrs. Cubard! Lo han og viste meg fingeren, jeg lo og viste han fingeren tilbake.

-Uhm, so are you... Like.... Han gestikulerte med hendene og førte de sammen med et kort smil.

-Oh!! NOO!! Never in a million years! He's my bestfriend, we've been friends since we were 10. Sa jeg smilende, Marshall måpte surt bak Brian og jeg måtte le litt, men så fort Brian snudde seg mot ham ´, hadde ingenting skjedd... Hahaha!

-Heheh... Lo jeg og stirret på Marshall kort. -You see, he was drunk so I offered him to sleep here a couple of hours... Have you heard of him by the way? He's kinda famous! Sa jeg smilende.

-I... I have heard of him yes. Eminem, right? Spurte han, jeg lo kort og klemte han smilende.

-He isn't like the media says, he's really nice actually! But anyways, have you my Latté and car? Spurte jeg og slapp grepet rundt han med et lett smil.

-Outside, you want me to come with you or am I... Free to go? Haha. Lo han, jeg smilte og klappet han på skulderen. 

-You can go, see you tomorrow! Sa jeg smilende og tok hånden til Marshall i min, han lente seg inntil meg da vi sto i heisen.

-Why the fuck did you say I was drunk..? Spurte han smilende, jeg lo kort og kysset han raskt.

-You usually was when you came over to my house before, so why not use it as an excuse when you are "sleeping" over at my place? Smilte jeg, han lo kort og dro meg inntil seg til ansiktet hans var mot mitt og vi så hverandre inn i øynene.

Han førte hendene mine innunder skjorten min smilende, jeg lo kort og måpet da han trykket på nød knappen, som stoppet heisen.

-Marshall!! WHA--- Marshall smilte mens han hysjet på meg og begynte å kneppe opp skjorten min, for hver knapp han kneppet opp ble jeg mer tent. 

Da han kneppet opp den siste knappen, fikk han som han ville...

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now