"Eminem is in jail after waving a loaded gun in the face of 29 year old James Edwards after his wife and James, according to the rapper himself: Cheated on him! His wife refuses to bail him out herself, so unless someone else wanna bail the rapper out, we won't be seeing a lot to Eminem the next month!"
Jeg stirret på TV-en stille.
-You fucking idiot... Sa jeg og måpte nærmest da jeg så han i dress og håndjern, to ting jeg aldri hadde forventet å se han i SAMTIDIG...
Jeg så på klokken, det var tidlig på morgenen så Marshall hadde allerede tilbrakt natten i fengsel, stakkars... Men fortsatt; jævla idiot...
-Honey, have yo— Brian stoppet i døråpningen og stirret på TV-en stille, det var et bilde av Marshall over skjermen. Han kremtet kort. -Him again... Sa han stille, jeg sukket og tok opp lommeboken fra vesken min. Jeg hadde plenty med kontanter, akkurat...
Jeg reiste meg opp og møtte blikket til Brian unnskyldene.
-Guess who ended up in jail? Spurte jeg smilende, Brian fikk store øyne.
-What? What did he do?? Spurte han, jeg ristet på hodet stille.
-He pointed a loaded gun at a guy Kim cheated on him with, now the blonde dude is in jail... Lo jeg, han sukket og møtte blikket mitt.
-...You're going there aren't you? Spurte han, jeg sendte han et unnskyldene blikk og kysset han kort.
-I'm sorry, Brian! But, no one wants to bail him out and now I know where he is! We haven't talked to eachother for 3 YEARS! Han nikket forståelsesfull.
-Yes, yes, I get it! Haha! I'll drive you to the airport, and don't even try to push the play-button when you are over there! Not before you've broke up with me or something... Sa han lavt, jeg så på han med øyne fulle av kjærlighet.
-I'm over him, Brian... I love you. Sa jeg smilende, han smilte til meg lett mens han dro meg inntil seg i et kyss.
_______Marshall's POV_______
-1934, 1935, 1936... Telte jeg høyt mens jeg lå i sengen i cellen og stirret opp i taket.
-Hey, rapper! You've got yourself a visitor! Sa en vakt utenfor, jeg snudde meg ikke mot døren da den ble åpnet.
-Fuck you, security guard! Ropte jeg tilbake.
-Woah Slim, be nice to the guy that feeds ya... Jeg snudde meg mot Proof, han så på meg med hevede øyenbryn og ristet på hodet smilende.
-You straight dawg... Sa jeg stille, han lo og nikket før han dyttet beina mine vekk fra sengen slik at han kunne sette seg ned.
-Damn, Slim... You really did it this time... Jeg svarte ikke og lo høyt.
-It was so fucking worth it... Sa jeg smilende, han sukket høyt og lo med meg.
-I'll be right back, I'mma bail you—-
-Man, don't. Use those money on your kids, man! I can take a month, I might get some good raps outta this anyways.
-...You sure man? It's not that big of a deal, I can bail yo—
-Yeah, and I said don't. I would have to sleep in the same bed anyways, fucking slut...
-Fine, whatever man... You won't be able to drink though, it will basically be rehab all over again...
-Yeah, how did that work on me again..?
-You did fine... Haha! Aight, see ya later then... Sa han og gikk ut av cellen stille da vaktet hentet han, jeg så opp i taket nok en gang.
-1937, 1938, 1939, 1940...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...