Da vi landet i New York hadde heldigvis ingen hørt at Eminem eller jeg skulle dit og vi fikk dermed bare problemer om noen gjenkjente oss. Vi dro hettene over hodet vårt og gikk raskt ut av flyplassen, men måtte stoppe på veien siden Marshall glapp den ene kofferten sin.
-Hurry up... Maste jeg lavt, han sukket kort.
-Hold on a fucking minute, the thing ain't closed... Sa han og lukket kofferten helt igjen.
-Make sure you didn't lose any underwear, people will take it. Sa jeg alvorlig og lo kort da han møtte blikket mitt med spørrende øyne.
-If I'm gonna leave my underwear, I'll make sure to masturbate first! Hvisket han smilende og reiste seg opp, jeg himlet med øynene mot han mens jeg tok hånden hans i min og dro han med meg ut til den ventende bilen.
Jeg la min koffert i bagasjerommet, mens Marshall dro med seg sin inn i baksetet med oss. Jeg satte meg inn og lukket døren etter oss idet bilen kjørte ut fra parkeringen.
Han åpnet kofferten raskt og fikk store øyne.
-Shit... Sa han lavt, jeg så på han spørrende idet han begynte å grave i kofferten. Han kastet en av boxerne sine i trynet mitt.
-Hey! Han braste ut i latter, men kremtet det bort for å lete mer. -What are you looking for??
-My Britney Spears book full of lyrics... Sa han uten å se opp, jeg himlet med øynene.
-You STILL have that?? Jesus, you got some problems...
-Ain't nothin to joke about, Alex! Utbrøt han irritert og kastet alt han hadde dratt ut av kofferten surt ned igjen. -It ain't there...
-Maybe you forgot it in Cali? Spurte jeg, han ristet på hodet.
-No, I remember packing it down... Stop the car. Jeg så på han med store øyne.
-What??
-STOP THE CAR!! Ropte han, sjåføren stoppet bilen raskt. -Back to the airport, it must've fallen out!
-Marshall, we can't go back now! Someone probably--
-I NEED that book, Alex! It's got rhymes and everything I need for my next album! I can't lose it! Han så på meg bønnfallende, jeg sukket og nikket til sjåføren. -THANK YOU! Jeg himlet med øynene igjen, sjåføren snudde og kjørte tilbake mot flyplassen.
-But fuck then... Utbrøt Marshall da han så all fansen som hadde samlet seg utenfor flyplassen, han stønnet ut surt og satte seg tilbake i setet.
-Drive to the original address now... Sa jeg til sjåføren, han nikket og kjørte tilbake.
-Everything was in that book... Mumlet han surt for seg selv.
-Everything wasn't in that book, you still have your head right? Everything is still in there?
-No, I have a terrible memory. That's why I write it DOWN! Ropte han surt, jeg hysjet på han strengt.
-You'll come up with new lyrics for your next album, don't worry about it. And, it's about time you realise you're not gonna marry Britney Spears... Sa jeg ironisk, han møtte blikket mitt og rakte tunge mot meg barnslig.
-Fine... Just ugh... We there yet? Jeg lo og ristet på hodet.
-Not yet, she moved to a house a litte outside New York, so she could keep Hector. Sa jeg smilende.
-Hector... He's a dog right? Jeg nikket. -If he bites me, I'll bite back!
-Sure you will, but in that case you need to bite first... Hector is a nice dog, he's a long haired German Shepard.
-Well, I'm a short-haired Slim Shady, he ain't gonna fuck with me.
-Ego much?
-"Ego much?" I'll kill you.
-Good luck with that... Lo jeg og ristet på hodet mot han smilende.
ESTÁS LEYENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...