I'm so---

17 2 0
                                    

Jeg så ned på føttene mine mens jeg tok et par dype pust. Okay... Jeg så opp og banket på døren forsiktig.

-Hold on a second!! Hørte jeg innenfor fra han, jeg så ned på føttene mine igjen stille. Det tok kanskje 1 minutt før døren ble åpnet og Marshall lente seg inntil dørkarmen mens han så på meg stille. Jeg svelget hardt. 

-I'm so--- Han hysjet på meg stille og dro meg inntil han i en klem. 

-Don't apologize... It's cool. You needed time, I get it... Jeg la armene mine rundt midjen hans and presset ansiktet mitt inn i brystet hans. -You okay? Sa han stille mens han lente haken på hodet mitt. Jeg tok et skarpt innpust med skjelvende lepper.

-I am now... Sa jeg.

-Ey, Marshall! Ropte en kjent stemme innenfra, hun gikk opp bak han og hevet øyenrbrynene da hun så meg. Han sukket og slapp klemmen og så på henne.

-You packed your stuff? Sa han til henne, hun fortsatte å se på meg. -Kim. Sa han skarpt, hun så på han igjen.

-Yeah, baby. Sa hun sukkersøtt, han gryntet mot henne mens han rullet med øynene.

-Then get the fuck outta my house. Lo han, hun så på meg surt og dro til seg baggen som lå på gulvet i stua før hun trampet forbi meg. Han lo kort og møtte blikket mitt da jeg så opp på han. De kalde blå øynene hans så inn i mine brune mens han tok hånden min i sin. - I missed you y'know...

-I missed you too... I'm sorr--- Han hysjet på meg med et glis.

-No! Nooo!! You're NOT apologizing!! Sa han og slapp hånden min før han puttet pekefingrene hans i hvert sitt øre. -Lalalalalala!! Can't hear you!!

-Marshal!!! Lo jeg og krysset armene over brystet mens jeg ristet på hodet. -I'M SOR---

-LALALLALA!!! Sa han høyere og ristet på hodet mot meg.

-SHUT UP YOU BASTARD!!! Lo jeg, han tok en finger ut av øret med et hevet øyenbryn. 

-Make me. Han blunket til meg før han puttet fingeren tilbake i øret sitt. Jeg så ned med et smil mens jeg prøvde å gjemme de nå røde kinnene mine. -LALALALALALALALALA!!!! Han hoppet rundt, jeg fulgte etter han før jeg til slutt dyttet han mot veggen og kysset han på kinnet. -You're terrible at making me shut up, y'know that?? Jeg lo og så han inn i øynene mens jeg tok hendene hans og holdt dem i mine mens jeg så ned på hendene våre, han strøk meg over hendene mine med tommelen sin. -You don't have to apologize... It's okay... Jeg ristet på hodet og nektet å møte blikket hans.

-No... It's not okay... I said that I understood why Kim couldn't handle your shit for long... I must've hurt you so bad...

-Well... To be fair, I don't really understand how you've been coping with me this long. I mean...  26 years, soon 27. You've been at my side since I was 10! Jeg lo kort.

-Right, you turn 37 this year... Jeg så opp på han med et lurt smil. -Oldie. Han himlet med øynene.

-I look fucking good, shut up. I look fucking amazing, dude. Jeg lo og ristet på hodet av han. 

-Still though... I'm sorry for saying that... What was she doing here by the way? Han lo kort.

-Naaaah, we just fucked like crazy after arguing like two drunk idiots. Sa han, jeg så på han mens jeg nikket.

-Like two jack-rabbits after hitting each other? Han braste ut i latter da jeg himlet med øynene mot han med et glis. -Fuck you! You cheated on me oh my gooood!!!! Sa jeg dramatisk.

-I'm sorry!!! Please take me back!!! Sa han tilbake, jeg smilte til han og slo til skulderen hans lekent.

-I missed your crazy ass whiteboy... Sa jeg smilende, han lo.

-I missed your crazy ass too, whitegirl... Sa han tilbake og strøk meg over kinnet mens han så meg inn i øynene. -Movie night? Jeg gliste til han lurt.

-Sure, if we can watch 8 Mile? Han himlet med øynene.

-ANY other movie than that... Han tok hånden min i sin og vi gikk til sofaen.

-Hmm... What about... Mean Girls. Han fikk store øyne. 

-Are you fucking serious?? Jeg ristet på hodet mot han, han lo kort. -Thank God... Gimme a good movie title!

-SPIDER-MAN!! Sa jeg raskt.

-Now THAT'S more like it... Lo han og tok den første filmen i triologien.

______________

Vi så på hele filmen, jeg lå med hodet i fanget hans  og så på filmen mens jeg lo på noen steder. Marshall fulgte ikke med, tror jeg. Han førte fingrene sine gjennom håret mitt stille mens han så ned på meg. Jeg snudde hodet så jeg så opp på han, han møtte blikket mitt med en gang.

-You think they gonna recreate the Spider-Man movies? Spurte jeg stille.

-Probably... Hollywood recreates anything these days... Svarte han, han lente seg ned og kysset meg på pannen. Jeg så opp på han idet han sakte slapp kysset på pannen min og møtte blikket mitt, han lente seg ned og kysset meg lett på leppene. Jeg kysset han tilbake og smilte lett da han slapp kysset. 

-Are you gonna recreate anything? Spurte jeg med et lite smil, han så inn i øynene mine. 

-I got an idea of something to recreate yes... But I'll need you to do something very important when I do that... Jeg så på han spørrende.

-Okaaay..? And what's that? Lo jeg nervøst, han smilte kort.

-Act surprised...

_________

What you think he's gonna recreate? :)

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now