This'll be fun...

30 5 4
                                    

-Uuuugh.... Hørte jeg fra soverommet og spratt opp for å løpe opp trappen. Jeg sprang bort til døren og kom akkurat inn for å møte blikket hans da han åpnet øynene.

Jeg smilte tilfredstillende.

-So, you're not drunk I see? Spurte jeg smilende igjen, sist gang hadde han nektet meg og det var fordi, ja, han var full. Jeg lo kort da han gnidde seg i øynene og tok seg til hodet.

-Ooooh... Fuck you.... Stønnet han og la seg ned igjen mens han la hodet under puta.

Jeg gikk bort og satte meg ned i sengen med et stort glis, han slapp ut enda et stønn.

-I feel awful... Stønnet han inn i pute, jeg så på bakhodet hans med et sarkastisk smil.

-Well, maybe if you had listened to me yesterday, you wouldn't have felt this awful..?

-"Maybe if-" Shut up. Sa han sur, han tok putene vekk og møtte blikket mitt med smale, trøtte øyne. -Beer.

Jeg så på han spørrende.

-What? Beer? Lo jeg, han så på meg så alvorlig som han klarte. Jeg syntes han bare så helt sinnsykt dum ut... Hahah!

-Yes, beeer... Stønnet han nok en gang. -The best way to get rid of a hangover... Get fuckin' wasted again...

Jeg ristet på hodet smilende.

-I'll get you some painkillers... You may not be normal, but that's what NORMAL people do to get rid of a hangover... Lo jeg og gikk inn på badet, da jeg snudde meg igjen viste han meg fingeren sur mens han lå med hodet ned i puta og stønnet høyt. Dust...

Jeg gikk bort til han mens jeg lo og ga han en tablett, han så på meg sur da han satte seg opp i sengen for å ta den.

-And you work better with a hangover? I'm looking forward to what this leads to... Lo jeg og pekte på han, han sukket og tok tabletten raskt før han svarte.

-...Aren't you going to work today... Spurte han, jeg nikket og smilte mot han ondskapsfullt. Jeg visste han ville blitt med hvis han var edru...

-Yeah, a bikini-shoot. Han spratt opp.

-What?! OWWW!! Han tok seg til hodet igjen og la seg ned i sengen, det så ut som han var på dødsleiet da han møtte blikket mitt.

-You can't come with me now, not until you're sober... Lo jeg.

-I AM- Han holdt seg for munnen, dro av seg dynen og spurtet til badet. Jeg trengte ikke se for å skjønne hva det var for noe, gårsdagens øl kom opp igjen for å si det sånn...

Men, jeg snudde meg og gikk bort til badet og så på han. Han satt bøyd over toalettet og brekte seg, han gjorde det flere ganger inntil han dro opp etter at han ikke hadde kastet opp på en stund.

Han snudde seg mot meg med utslitte øyne.

-Oh, are you pregnant Marshall? Han sendte meg et drepende blikk, jeg braste ut i latterkrampe og møtte blikket hans da han reiste seg opp.

-I'm sorry, I had to! Lo jeg, han ristet sur på hodet mot meg mens han gikk forbi og bort til sengen igjen.

Han datt ned og gjemte seg innunder dynen.

-I hate you so much right now... When are you leaving? Spurte han, jeg kremtet bort latteren.

-In... Jeg så på klokka. -...about 5 hours.

-5-WHAT?! Oh my god... Stønnet han og tok seg til hodet. -You could've come to the party!

-Give me one good reason? You are definitely NOT one of them... Sa jeg og så på han smilende, han møtte blikket mitt triumferende, men det eplekjekke smilet fadet bort raskt.

-...

-...I'm waiting..?

-FINE! I can't come up with anything... Jeg så på han overrasket.

-Wow! That's a first! You got writing block?

-Oh my god, you're killing me... Leave me alooone! Stønnet han og ga meg et liksom grine-fjes. 

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now