Romeo

15 2 0
                                    

Jeg så ned på medalljongen og tenkte på ordene hans tankefullt før jeg åpnet den.

"I'm in love with you too, but don't tell anyone! Shhhhh!"

-God, this guy... Lo jeg og så ut av vinduet. -Who am I acting against..? Spurte jeg uten å snu meg rundt.

-Chris Evans. Sa hun, oja, han---- EKLBJEIAWUVW!!!

-Wait who?! CHRIS EVANS?! The Human Torch!? Jeg snudde meg mot henne med store øyne, hun stirret på meg.

-Did you even listen when I talked to you at Marshall's place?? Spurte hun.

-...No..? Lo jeg nervøst og satte meg tilbake i setet. -Chris Evans though... WHY ME...

-Why you is exactly what came to my mind, why do you have to get all the hot guys?! Utbrøt hun, jeg snudde meg mot henne.

-I knew you thought of him as hot!!! I KNEW IT!! Sa jeg med store øyne

-...Wait, who are we talking about? Marshall? Jeg himlet med øynene mot henne. -Of course he's hot, I've even told you. I asked you if I could flirt with him and everything... Lo hun, åja det stemmer det...

-What the heck is wrong with me and my memory right now... Sa jeg og himlet med øynene av meg selv. Jeg er så jævlig dum noen ganger...

-...I have a pretty good idea of the reason, but let's not talk about him now... Sa hun og smilte til meg kort... Kan vi ikke snakke om han da? Bare litt...

_____________

-Hi, I'm Chris! You're Alexis right? Sa Chris og kom gående mot meg idet jeg gikk inn i salen, jeg smilte til han vennlig.

Vær profersjonell, profersjonell...

-Hi, yes! You're hot! Jeg snudde meg med ryggen mot han. -Fuck! Han lo og prikket meg på skulderen med et vennelig smil.

-Well, to be fair! So are you... Han blunket til meg lurt før han kremtet kort. -You're not dating Eminem are you?? Spurte han raskt.

-No, I'm not. But serisously though, can Eminem scare The Human Torch? Han humret og møtte blikket mitt.

-To be honest, maybe, but the rest of the guys would back him up... Anyways, now I gotta be a little more romantic and less douchy... Lo han, jeg nikket kort.

-Yeah, come on Romeo. I gotta get rid of my constant swearing to become Juliet... Sa jeg og dultet han i skulderen kort.

-You don't swear that much, I mean... I've only heard you swear once!

-You have no idea. Lo jeg og gikk inn på scenen til regissøren.

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora