On Saturday...

28 1 0
                                    

-Alex, answer me. Do you still love me? Spurte Marshall for kanskje 100. gang. Jeg så opp på han med ærlige øyne og nikket forsiktig.

-But I'm engaged, Marshall. And I love Brian, it's twisted and I have no idea what to do, but don't make me choose. Sa jeg med en klump i halsen. Han så på meg stille mens han bet seg tanke fullt i leppa.

-It's better to call off an engagement, than get a divorce... Sa han oppriktig, jeg møtte blikket hans.

-Let's be honest here, Marshall... You nearly died, of something I've told you for years to stop with. You nearly died of what broke us up in the first place. Han så meg inn i øynene med tårer i øynene. -I don't want to be in a relationship with anyone who I know mught die soon. I'm sorry.

-So you choose Brian. Sa han stille, jeg møtte blikket hans og reiste meg opp.

-Don't make this harder than it already is... Sa jeg og snudde meg rundt.

-How many times do you have to turn your back to me, before you actually see me? Sa han bak meg. Jeg stoppet og lukket øynene, hvorfor kan han ikke se det... For å være ærlig kan jeg egentlig ikke se det selv, men jeg klarer ikke knuse hjertet til Brian... Jeg klarer det ikke, å avbryte en forlovelse for Marshall? Jeg hadde jo sex med Marsha-- I can't even fucking talk about it!! Jeg ristet av meg tankene og gikk tilbake i Alexis-modus.

-I want you to be my best man, I want you to be there with me... Just please do that. Sa jeg og snudde meg mot han med tårer i øynene, han møtte blikket mitt. -Please... You're my best friend, I want you to be there... Please, Marshall... For me... Han fikk store øyne og så ned på hendene sine før han nikket forsiktig.

-Uhm... Yeah, for you... Sa han stille, jeg takket han smilende og gikk ut i gangen og fikk store øyne da Brian kom løpende mot meg. 

-We're getting married on Saturday. Sa han, jeg fikk store øyne. 

-What?? Utbrøt jeg, det der kom helt ut av det blå! OG SÅ RASKT? -What do you mean 'Saturday'?! 

-I want to be married to you Alexis... Sa han smilende og tok hendene mine i sine. -I want to have you by my side my whole life and---

-FUCK YOU BRIAN! Jeg himlet med øynene og så inn på rommet til Marshall raskt før jeg møtte blikket hans igjen.

-...I want to wake up beside you every day, knowing you're never gonna leave me and will always love me. Jeg smilte til han.

-Aw... But Saturday?! I haven't even found a dress yet!! And what about invitations! And---

-It's all being taken care of, you worry about the dress okay? Sa han og la hendene sine på midjen min og dro meg forsiktig mot han. Han så meg inn i øynene og kysset meg kort. -I love you. 

-I love you too... Smilte jeg tilbake. Han nikket og tok på det såre ansiktet sitt forsiktig.

-I'm gonna look horrifying... Sa han stille. -Remind me to kick his ass... Sa han surt, jeg hevet øyenbrynet mot.

-I'm sorry for saying this, but... Honey, you wish. Sa jeg og strøk han over kinnet, han hevet øyenbrynene mot meg, jeg bare ga han et blikk og så på det blå ansiktet hans.

-Yeah, you're right...

-HA!! Hørtes fra rommet, gud han der altså... -BIIIIIIIIIIIIIIITCH!

-Marshall... Sa jeg smilende og møtte blikket hans fra døren, han hevet øyenbrynene mot meg med et eplekjekt smil. 

-Hiiiii!!! Han vinket til meg ironisk.

-Shut up for a second , will ya buddy? Sa jeg og så blikket hans flakket bak meg, jeg snudde meg halveis og møtte Brian. Han kysset meg kort og møtte blikket til Marshall. 

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now