Skiftet mitt var over for lenge siden, men jeg ville ikke hjem til den djevelen, ikke tal om!
-Hand me another one, Andy... Sa jeg og satte det tomme glasset ned på bordet med et dunk og kastet en 5-dollar seddel på bordet. Han tok den stille og fyllte på glasset, denne gangen lot han bare flasken stå der.
Marshall satt ved siden av meg med hodet i hendene og stirret ned i bordplaten. Jeg snudde meg mot ham og drakk opp glasset mitt igjen, endelig begynte jeg å kjenne alkoholen virke.
-Marshall... Take a beer, it'll make you think of somethin' else, man...Sa jeg og fyllte glasset mitt med enda mer øl, han så opp på meg og nikket mot Andy, han sukket og ga Marshall et glass øl.
-Cheers... Sa han og drakk hele glasset i en slurk, han satte det tomme glasset ned på bordet med et dunk og kremtet.
-Another one! Sa han, Andy ristet på hodet og ga Marshall en hel flaske.
______________
-Aight, I gotta say no now... You're both drunk as fuck, go home! Sa Andy og så på oss. Jeg og Marshall lo høyt og ristet på hodet.
-I ain't going hooome... I don't knoooow where I LLive! Sa jeg og Marshall lo med meg, så kjente vi begge en hånd på skulderene våre og så på hverandre.
-You have a lot of haaands, Marsshhall... Sa jeg og fokuserte med blikket på de blå øynene hans.
-You have a lot of hands too, aALex... Sa han og lo kort.
-Fucking idiots, it's my hands. Sa Proof og la noen lapper på bordet, Andy tok dem og ga Proof en tommel opp.
-Proof, ah... Why did you give, Andy some notes?? Spurte Marshall, jeg nikket mot Marshall og så opp på Proof.
-Those were money, holy shit, how much have you guys been drinking?? Spurte han, jeg og Marshall så på hverandre og lo høyt,
-Just a little bit of beerr. Sa jeg og viste hvor lite vi hadde drukket med pekefingeren og tommelen min.
-...Andy? Proof slapp blikket mitt og så på Andy, jeg og Marshall så på hverandre igjen og lo lavt. Jeg hvisket til ham smilende.
-You wanna know a secret?? Spurte jeg smilende, han nikket og slapp ut en rap.
-Okay, don't tell anybody! Shhhhh... Jeg rapte på slutten.
-Ah shit, you guys!! Sa Proof stille og ristet på hodet.
-I'm not, I'll be absolutly shhhhhh! Sa han og lente seg mot meg med øret.
-I'm in love with you! Don't tell nobody, remember! Proof stirret på meg med store øyne, jeg hysjet opp mot ham.
-I won't! You wanna hear a secret?? Spurte Marshall, jeg nikket og lente meg mot ham.
-I'm in love with you too, but don't tell anyone!! Shhhhhhh! Sa han, jeg nikket mot ham og så at Proof stirret på meg fortsatt og så på Marshall.
-Aight, come here. Sa han og dro oss med seg ut av baren, jeg og Marshall holdt hender og lo høyt.
-Aaagh, shit! I have no room for you guys at home... Sa han og sukket, plutselig kom Andy løpende ut fra baren bak oss.
-Proof! Hold up! We have a bedroom in case if this happens upstairs in the bar, we just got one room though... Sa Andy, han så på oss og deretter på Proof.
-Aight, could you help them upstairs, I REALLY gotta go... Sa han, Andy nikket og ledet oss inn i baren og opp trappen til vi kom frem til en åpen dør. Jeg og Marshall gikk inn på rommet og lo kort, der sto en stor dobbeltseng midt inni det lille rommet.
-Okay, Alex and Marshall I'm going to go out and lock the room so no one will get in here and disturb you when you're sleeping, okay? There's a bathroom right over there with everything you'll need. Have a good night, sleep well. Sa han og lukket døren bak oss, jeg og Marshall lo kort og klemte hendene våre sammen i et godt grep.
-Andy is stupid. Lo vi sammen og gikk bort til sengen smilende, vi hoppet opp i den og la oss ned.
-Alex? Are you tired? Spurte Marshall smilende og snudde seg mot meg, jeg ristet på hodet og møtte blikket hans smilende.
-No, are you tired? Spurte jeg tilbake, han ristet på hodet og pekte på leppene mine.
-I know what we can do! Sa han lurt og dro meg inntil seg til leppene våre møttes, jeg lo i kysset.
-I love you, shhhhhhh... Sa jeg, han smilte til meg.
-I love you too, shhhhhh... Sa han og dro av seg skjorten.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...