Han førte hendene sine rundt meg, lente seg mot meg til han lå over meg i sofaen. Jeg førte hendene mine gjennom det korte håret hans, lot han styre og dro av ham skjorten. Han var blitt MYE mer muskeløs, og fy faen som det tente meg...
Men jeg stoppet og dyttet han motvillig unna, han møtte blikket mitt litt engstlig.
-Kim... How are you guys doing...? Spurte jeg litt forsiktig, jeg så kjeven han strammet seg litt, et tegn på at det tydelig var noe som gjorde han opprørt.
-Divorce. Sa han, jeg så på han at han snakket sant, men jeg kunne ikke tro hva det var han sa.
-I c... begynte han, men jeg hysjet på ham. Jeg reiste meg og ga han skjorten hans uten å si noenting.
-Take it on. Sa jeg, Marshall så på meg spørrende.
-Alex, did I do something? I'm... Denne gangen avbrøt jeg han ved å kysse han hardt på leppene, da jeg slapp kysset så han på meg med store øyne.
-Wanna see my apartment? Sa jeg lavt med et glimt i øyet, han smilte til meg flørtende og dro på seg skjorten, men stoppet opp og møtte blikket mitt.
-We can't tell no one, we're just friends. For now, okay? Sa jeg, han nikket og sendte meg et flørtende smil.
-Friends with benefits then... Sa han lavt og åpnet døren, Proof møtte blikket mitt og fikk store øyne.
-ALEX!! HOLY SHIT!!! Utbrøt han smilende og løp bort til meg i en stor klem, jeg klemte han godt tilbake.
-I didn't recognize you at all! DAMN! You've gotten hot! Sa han og lo kort, jeg blunket til han smilende.
-Evelution, baby! Sa jeg smilende og gikk raskt forbi han med Marshall hakk i hel.
-Wait, where are you two going?? Ropte Paul etter oss, Marshall snudde seg mot han.
-Gonna see her apartment!! Go to a party or something, just bring beer for me!! Ropte Marshall smilende, jeg hørte Paul mumle "Stupid kid" iog slapp ut en kort latter det jeg gikk forbi han og bort til Marshall ved døren. Vi løp ut av hotellet raskt og rett over gaten, inn i det store leilighetskomplekset.
-Good Evening Alexis! Who is this lovely young man?? Jeg snudde meg rundt og møtte blikket til Mrs. Doubtfield og sendte henne et varmt smil, før jeg dro Marshall inntil meg og la armen min rundt han mens jeg klappet han på brystet.
-This is my bestfriend! His name is Marshall, and this is Susannah Doubtfield! Sa jeg, jeg er forbauset over at hun ikke kommenterte mitt falske smil...
-Hi. Sa han og ga henne et kort smil før vi gikk inn i heisen. Jeg trykket på knappen til heisen lukket seg og så inn i heisdøren idet Marshall brøt stillheten.
-...Does the elevator go directly to your apartment..? Spurte han og så på meg flørtende, jeg møtte blikket hans og gikk mot han utfordrene til han lente seg inntil veggen og så på meg smilende.
-Yes, why do you ask? Spurte jeg og spillte litt dum, han lo kort og svarte ved å dra meg inntil seg igjen, han dyttet meg inntil den andre veggen og løftet beina mine opp så han løftet meg.
PLING!
Heisdørene åpnet seg og Marshall løftet meg ut av heisen uten å bryte kysset, han slapp det da han satte meg ned på gulvet og snakket andpustent til meg. Han så meg inn i øynene og sendte meg et flørtende smil.
-Nice apartment! Sa han, jeg lo kort og snudde meg rundt.
-Do you like that shirt...? Spurte jeg smilende, han sukket smilende.
-I don't need it, I have plenty more... Why? Spurte han, jeg snudde meg rundt og gjemte den bak ryggen mens jeg gikk mot han forførende. Jeg tok frem den ene hånden min og dyttet han inn på soverommet. Jeg sendte han et kort smil før jeg dyttet han hardt en gang så han falt ned i sengen på ryggen.
Jeg låste døren bak meg og tok frem saksen jeg hadde i den andre hånden. Han lo kort da jeg satte meg på fanget hans og så han inn i øynene, mens jeg raskt klippet opp t-skjorten og dro den av ham.
Jeg smilte og la saksen på nattbordet før jeg dro han inntil meg.
-Alex?! Are you in there?? Jeg slapp kysset raskt og så på Marshall, han så på meg flørtende som alltid.
-Shhhhh! Hvisket jeg og stønnet trøtt.
-Okay! Good!! Did you meet Marshall!! Ropte Stacy litt høyere.
-Yes, he got real surprised... Can I sleep now??
-Oh... Yeah, sorry!! Ropte hun, vi satt helt stille til vi hørte ytterdøren åpne seg. Jeg snudde meg mot Marshall idet leppene hans kolliderte inn i mine, så hardt at jeg falt tilbake ned i sengen og vi begge rullet ned på gulvet, han gjorde slik at han falt ned på gulvet først og jeg landet oppå ham. Gentleman eller hva!
Jeg lo kort idet han dro av meg magetoppen og halskjedet mitt hang ned i ansiktet hans, han så på det smilende og satte seg opp med det i hånda. Han tok det av smilende og så ned på bildet.
-Have you... Spurte han, men han trengte ikke si mer siden jeg visste han skulle spørre om jeg hadde åpnet det.
-Yes, and I couldn't agreed more. Sa jeg og dro han inntil meg igjen, jeg kneppet opp buksene hans i kysset og lot han kneppe opp mine. Jeg slapp kysset og møtte blikket hans smilende.
-Could you take my virginity again, whiteboy? I don't remember the first time... Sa jeg flørtende, han lo kort.
-I don't remember it either? It will be a first time for both of us then, whitegirl! Sa han smilende og så på meg forsiktig.
-You scared? Spurte han varsomt mens han strøk håret vekk fra ansiktet mitt. Jeg pustet ut lett og nikket sakte.
-A little. Innrømte jeg, han smilte til meg lett.
-I'll be careful, I promise... Sa han og dro meg inntil seg mens han løsnet bh-en min...
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...