I... HOLY SHIT!

90 5 2
                                    

---- 2 Dager senere ----

-Has anyone seen Kim? She's nowhere around... Spurte Marshall og begynte å lete da ytterdøren ble åpnet, Kim gikk inn i huset og møtte blikket mitt surt da hun så jeg holdt Haillie. Jeg slapp taket rundt henne sakte mens jeg la henne ned i sofaen, Marshall kom inn i stua igjen og møtte blikket til Kim idet hun så bort fra meg og sendte Marshall et lett smil.

-Hi baby, is everything okay? Spurte Marshall og gikk bort til henne, hun dro ham inntil seg i en klem og møtte blikket mitt igjen. Denne gangen med et ondskapsfullt smil. WTF?

Marshall slapp taket rundt henne og møtte blikket hennes idet hun gikk inn i stuen og tok Haillie opp fra sofaen og gikk inn på kjøkkenet uten å si et ord.

-What was... Begynte han, men fikk ikke sagt noe mer idet telefonen ringte, Marshall så på meg spørrende og tok den opp, trykket på svar og løftet den opp til øret.

-Hello? Svarte han, jeg hørte en utydlig mumling i andre enden.

-Yeah, that's me? Marshall fikk ett overrasket uttrykk, det så nesten ut som om han hadde fryst fast!

-Yeah, yeah... Of course, uhm, when? Aight, but I don't have no money so it will take some time to earn it up... Oh, okay. Yeah, sure. RIght now? Like today? No, not a problem. Aight, see ya. Bye. Han la på telefonen i et sjokka ansiktsuttrykk.

-What up? Spurte jeg, han så på meg med store vidåpne øyne.

-I... Han så seg rundt og hvisket høyt til meg. -HOLY SHIT!!! Utbrøt han, jeg så på ham spørrende.

-What?? Spurte jeg igjen.

-THAT WAS DR. DRE!! HE LISTENED TO MY MIXTAPE AND HE LIKED IT!! HE WANTS ME TO COME TO CALIFORNIA AND MEET HIM!! HE MAY SIGN ME!!! Jublet han, Kim kom gående inn i rommet og så på Marshall spørrende.

-Could you keep it down?? I'm TRYING to get Haillie to sleep?  Sa hun surt og gikk tilbake inn i rommet.

-OH MY GOD!!! I KNEW you would be good! I TOLD you so! Sa jeg smilende og hoppet opp på han smilende, han tok meg i mot med en stor klem.

-COULD YOU GUYS SHUT THE FUCK UP! Ropte Kim i en høylytt hvisking og kom inn i rommet igjen, Marshall løp til henne og ga henne en stor klem.

-What the..?! Utbrøt hun idet han slapp taket rundt henne og så henne inn i øynene. Jeg måtte innrømme jeg ble litt sjalu nå...

-I'M GOING TO CALIFORNIA AND MEET DR. DRE!! HE MAY SIGN ME!! Jublet han, Kim gikk fra sur til blid på et blunk.

-WHAT!? Oh my god!! I KNEW IT!! BABY!! Jublet hun, det gjorde hun faen meg ikke jævla...

-...right, Alex!? Jeg møtte blikket til Marshall og svarte uten å tenke.

-Yeah! Sa jeg, Marshall nikket smilende og hoppet høyt i ekstase. -See! Anyways, we're going to Proof! See ya, baby! I won't be late... Sa han flørtende og kysset henne raskt, men hun dro ham inntil seg og kysset han hardt.

Ho-ly Shit... I fucking hate her...

Hun slapp han etter en stundt, han kremtet kort og sendte henne ett lett smil.

-Wow, I'll hurry... Sa han og blunket til henne.

-Please do, baby... Sa hun og blunket til han før hun sendte meg ett blikk som kunne drept.

-Bye. Sa hun søtt, ,mens Marshall dro meg ut av huset og spurtet raskt. Jeg klarte såvidt å holde følge!

I hate that bitch even more now...

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now