Marshall hadde lagt seg sykt tidlig i går, så det var ikke noe sjokk at han ikke lå i sengen da jeg våknet neste dag.
Men det var fortsatt rart at han hadde lagt seg så tidlig..?
Næh, sikkert ingenting!
Jeg satte meg opp i sengen og gned søvnen ut av øynene før jeg reiste meg opp, gikk inn på badet og gjorde buisinessen min der inne... Før jeg tok på meg Marshall's t-skjorte og gikk ut av soverommet. Jeg gikk ned trappen, han satt i sofaen og så på tv, han så opp på meg da jeg kom ned trappen og lo kort da han så hva jeg hadde på meg.
-Why is it always like, when you got a girlfriend and shit, she always takes your clothes? Spurte han smilende og så på meg forundret. Jeg satte meg ned i sofaen ved siden av han.
-Because, we do and we can. And you smell really good, so don't judge me blondie... Lo jeg, Marshall ga meg en sur geip før han satte i et stort glis.
-Guess what! Sa han, jeg ristet på hodet. -I'mma film a musicvideo for "My Name is"!
-...For what?
-You siriously haven't heard it? Spurte han og så på meg med store øyne. -Hi, my name is... (what) My name is (who) My name is, chicka chicka, Slim Shady!
-Oh! I have!! I thought it heard familiar!
-Really... It didn't click when the song said Slim Shady?
-Well, I didn't hear it say Slim Shady, they turned it off before it said it!
-Whatever, I'mma film a video! I'm gonna be on MTV!
-You don't know that, but okey.
-Fuck you, I'm gonna be the biggest star to walk this planet... Han reiste seg opp og poserte.
-Rather the biggest asshole to walk this planet... Lo jeg, han kastet en pute i ansiktet mitt før han poserte igjen.
-I'm the best.
-You suck. Sa jeg, han møtte blikket mitt smilende.
-And you swallow!
-Oh my god, biggest PERVERT to walk this earth! Lo jeg, han satte i latter.
-I can agree on that one. Sa han seg enig, jeg smilte til han da han lente seg mot meg til leppene våre møttes.
Han lo flørtende da jeg tok tak i skjorten hans og dro han mot meg, jeg sukket etterhvert og slapp kysset mens jeg møtte blikket hans trist.
-What? Spurte han smilende, jeg så på han sur.
-We can't do it... Sa jeg, han satte i latter.
-I was just making out with you, you were somewhere else! Hahaha!
-Hey! Admit it, you thought the same!
-Actually, no since I knew you were on your period? YOU'RE the pervert! Han pekte på meg triumferende, jeg sukket og satte i et stort glis.
-I'm Slim Shady this time I see! Han fikk smale øyne.
-You ain't shady enough to be Slim Shady, woman!
-Said the blond one.
-...Wait, what did—HEY! Fuck you, you little... Han tok tak i meg smilende og dro meg inntil han til leppene våre møttes.
Jeg lo i kysset.
Pervers? Lille meg? Neeeeeeida... Hihi!
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...