Hug me...

27 2 0
                                    

-NOOOOOOO!!! Ropte jeg smilende idet han løftet meg opp i armene hans da han nok en gang tok meg igjen.

-You're fucking slow!! Sa han smilende, jeg lo høyt mens jeg sprellet i armene hans.

DING! DONG! Marshall sukket høyt og slapp taket rundt meg mens jeg løp bort til døren.

-NOW YOU'RE THE SLOW ONE--- Jeg fikk store øyne og løp inn i armene til Marshall igjen idet han gikk inn døren. Marshall la armene rundt meg og stirret på han med kalde øyne.

-The fuck you doing here, Brian? Freste han, jeg dyttet hodet mitt inn i brystet hans. Da jeg så inn i øynene til Brian, kom alle minnene tilbake fra den forferdelige natten.

-...I came to apologize... Sa han stille, jeg merket det stygge blikket hans på meg.

-Marshall... Pep jeg, han kysset meg på hodet.

-I know, I know... Sa han stille, han så opp på Brian igjen. -Either get outta here yourself, or else I'll---

-WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE?! Ropte en kjent stemme. Jeg snudde meg rundt med store øyne idet mamma sparket Brian midt i mellom beina mens Marshall braste ut i latter bak meg. -DON'T YOU EVEN DARE--- Hun fikk øye på Marshall bak meg. -Oh, never mind she was safe. Marshall's here. BITCH! Hun sparket han i magen før hun smilte og kysset meg på kinnet, hun kysset Marshall på kinnet også før hun satte seg i sofaen. 

Brian reiste seg opp stønnende og møtte blikket mitt, jeg kjente hjertet banke hardere og frykten komme tilbake, men straks Marshall la hendene sine på midjen min, roet jeg meg ned.

-Alexis, I'm sorry. I just... I was---

-Get the fuck outta here! Freste Marshall bak meg, Brian møtte blikket mitt. Jeg lukket øynene.

-Get the hell outta my sight... Sa jeg hardt, han sukket og Marshall slapp midjen min og smalt igjen døren. Jeg gikk bort til sofaen og satte meg tett inntil mamma, hun la armene sine rundt meg og kysset meg på pannen.

-It's okay, baby... Sa hun stille, hun møtte blikket til Marshall mens han så på oss. Han så på hvordan mamma holdt rundt meg før han så ned i gulvet raskt og sukket for seg selv. -Come here, Marshall. Han så opp og ristet på hodet.

-Nah, it's okay. Sa han rolig og lente seg tilbake i sofaen, jeg møtte blikket hans.

-Come here Mickey... Sa jeg smilende, han hevet øyenbrynene mot meg mens han lo kort.

-No, I'm fine! Really. Y'all go hug and have your little moment... Lo han, jeg hevet øyenbrynene mot han. Jeg reiste meg opp fra klemmen og så på han alvorlig.

-Come on, just one hug and I'll stop? Sa jeg og møtte blikket hans, han sukket og himlet med øynene.

-Fine, you stubborn donkey... Sa han, jeg kremtet mot han smilende og himlet med øynene.

-Come here, kids... Lo mamma og dro oss begge inn i en klem, vi la armene rundt henne. Marshall så inn i veggen foran seg stille, jeg tok hånden hans i min bak ryggen til mamma. Jeg visste hva han tenkte på, moren hans. Det faktum at han nesten aldri ble trøstet av Debbie på denne måte, jeg kunne se tristheten i øynene hans idet han lukket dem igjen. -You okay Marshall? Spurte hun og dro han vekk fra henne forsiktig, han holdt øynene igjen og hodet bøyd. -Awe, Marshall... Hun kysset han på kinnet og tok hendene hans i sine. -Look at me, boy... Han ristet på hodet uten å åpne øynene, hun fortsatte å se på han inntil han åpnet øynene. -I'm here... For both of you, if you need me, I'll always be here with a shoulder to cry on. Han snufset kort.

-I don't need no shoulder to cry on... Snufset han mens han presset ut en liten latter. Mamma så han inn i øynene.

-Everyone does once in a while... Even Slim Shady himself? Han lo kort og så henne inn i øynene. -Okay? Han nikket.

-Thanks, Anne... Sa han forsiktig, jeg smilte og satte meg på fanget hans og kysset han raskt.

-You okay whiteboy? Jeg så han inn i øynene.

-Wait a damn second! Ropte mamma med store øyne. Jeg så bort på mamma raskt. -ARE YOU BACK TOGETHER?! Ropte hun med et stort glis, jeg så på henne med hevede øyenbryn.

-No, we're friends with benefits. Sa jeg sarkastisk, hun hoppet opp.

-YES! GIVE ME A GRAND CHILD!! Ropte hun og pekte på Marshall. -You better get going, son! 

-MOM!! Ropte jeg med store øyne, Marshall kunne ikke slutte å le! Dumming! 

-What?? You and Marshall are meant to be, so get going and make me a grand child. Hun tok vesken under armen og reiste seg opp. -Good day and have fun! Sa hun og gikk ut døren, jeg så etter henne med store øyne.

-...I think she wants me to get you knocked up. Sa Marshall og fortsatte å le, jeg så på han drepende.

-I think that it won't happen if you put it that way. Sa jeg og reiste meg opp fra fanget hans.

-I can put it in differently? 

-Oh fuck off, you perv! Han braste ut i latter igjen mens jeg bare ristet på hodet. Jeg hater den fyren noen ganger, fy faen...




WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now