-Let's go and explore this huge ass house then! Sa Marshall og hoppet ut av sengen, jeg smilte kort da blikket mitt straks landet på den nakne rumpa hans. Til å være mann har han fin rumpe, unnskyld meg men fyren har bedre rumpe enn meg! Haha!
-Where the hell is my boxers..? Spurte han og snudde seg rundt, han møtte blikket mitt.
-Aw man! You turn your white ass to me, boy! I ain't kiddin, you got the best buns in this room... Sa jeg og måpte nærmest av dialekten min, gud det er lenge siden Alex har kommet til syne!
Han så på meg med store øyne og satte i latter.
-HE-LLO ALEX!! The long lost Badass! Jublet han smilende og møtte blikket mitt lattermild. -Have you seen your ass? It's THE greatest, and stop talking about my ass. I'm a guy, I don't wanna hear that shit... Lo han og blunket til meg.
-Fine! Let's make a deal, I'll stop commenting your ass, when you get some abs on the flat belly of yours. Sa jeg og klappet han på magen. -You have the body for it and I really do think you would look good with it.
-Nothing more you wanna add in the list of why I should get a six-pack?
-I like it, and I doubt you wouldn't have screaming girls all around you if you ever performed shirtless... Sa jeg smilende, han hevet øyenbrynet mot meg og så ned på seg selv kort før han møtte blikket mitt igjen.
-Can I have my boxers now? Sa han og pekte på meg smilende, jeg sukket og ga han boxeren hans uskyldig.
-Thank you... Sa han og lo kort.
-Can I have my bra now? Spurte jeg og pekte opp på skapet der han hadde lagt den, han smilte til meg ondt og ristet på hodet.
-Nope, I like the view... Sa han og så på meg smilende, jeg hevet øyenbrynene mot han og sendte han et lurt smil.
-No, don't--
-Mr. Bumpy Ass! I'll call Proof and tell him your new nickname! Sa jeg og tok opp mobilen smilende, han fikk store øyne og løp bort til skapet, tok ned bh-en og kastet den på meg.
-THERE! Don't you fucking dare! Sa han og så på meg faretruende, jeg smilte ondt til han.
-Well then, you better take off those boxers and do me, fucker... Sa jeg smilende og la mobilen på nattbordet, han så på meg.
-Alex. We've been in this house for a whole day and we have only seen the basement and the bedroom. Damn, that sounded kinky... Jeg lo kort og så på han mens jeg dro av meg dynen, han fikk store øyne.
-Don't you wanna explore something...else? Spurte jeg smilende, han dro av seg boxeren og hoppet oppi sengen uten å nøle og kysse meg hardt.
_______________
-You know... If I had a dollar for everytime we probably will have sex for the next year, I'd be rich... Sa Marshall smilende og kysset meg på kinnet, jeg så han inn i øynene.
-You ARE rich, look at your house, blondie... Lo jeg og strøk han over kinnet.
-Oh, right. Forgot that part... Oh, you wanna throw a party?? FUCK YEAH! Utbrøt han og tok mobilen sin raskt, jeg sukket høyt og la meg på brystet hans. Han tok tegnet og la mobilen vekk.
-Sorry... Unnskyldte han seg og la armene sine rundt meg beskyttende.
-It's okay... Lo jeg kort av min fordel for øyeblikket. -Marshall? Spurte jeg lattermild.
-What are you up to? Spurte han tilbake, noe som fikk meg til å le mer.
-You know...
-No, I don't. Yet, you should probably tell me...
-Dumbass, you got a nice ass.
-Oh my god... That's it, I'm getting a six-pack! Happy now, barbie?
-Ew! Don't call me that!
-Yes! Barbie! Barbie!
-What are you then, Kent? Oh that's right, he got abs!
-Fuck you... Lo han og kysset meg på pannen.
-I love you too, whiteboy... Lo jeg og sniffet inn den gode duften hans smilende.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...