Bye BI-Ehrm

46 4 1
                                    

-But, I'm gonna miss you daddy... Sa Haillie og snufset, Marshall satt på knærne foran henne og så henne inn i øynene smilende.

Vi hadde kommet til Detroit trygt og Marshall hadde kjørt oss til Kim for å pakke sammen de få tingene han kunne ta med seg, vi skulle til å dra og skulle bare si hade da Haillie våknet fra ettermiddagsluren sin og løp bort til oss.

-I know and daddy will miss you too, but I gotta work baby... I promise to call when I got the time, okay?

Hun nikket og la de små hendene sine i hans og møtte blikket mitt.

-Aunt Alex, you must watch daddy for me okay? Sa hun og så på meg alvorlig, Kim så på meg drepende da jeg satte meg på knærne selv og lot 4-åringen løpe bort til meg. Hun klemte meg kort og så meg inn i øynene.

-Promise us you'll be a good girl, Hay-Hay? Sa jeg smilende og prikket henne på den lille nesen hennes, hun smilte og nikket til meg.

-I promise Auntie! Sa hun og klemte meg nok en gang, hun gikk bort til Marshall igjen og så han inn i øynene.

-But daddy, you told me that when you met mom you would never leave her? That you felt like you were in a fairytale? Sa hun og så på ham med store sorgfulle øyne, Marshall strøk henne over kinnet.

-Daddy's still here, I haven't left and will never leave, and I'm still in a fairytale, sweetie. Sa han og smilte til henne lett, hun så på han forvirret.

-But, fairytales have happy endings! Sa hun, jeg så på henne beundrende. Hun var utrolig smart til å være så ung, hun der kommer til å nå langt en dag! 

-My fairytale has an happy ending... Sa han smilende og jeg kunne sverge på at jeg så en tåre dannet seg i øyenkroken hans. -My happy ending is you, baby. Sa han og kysset henne på pannen.

-Yeah, yeah. If you wanna miss the plane, keep talking... Sa Kim og møtte blikket til Marshall, han så på henne strengt og reiste seg opp uten å slippe blikket hennes, Haillie klemte seg fast rundt benet hans, det var så søtt herregud!

-Yeah, we should probably go Alex... Sa han, Kim så på han kaldt.

-Bye, come here Haillie. Sa hun og så på Haillie.

-No, I wanna stay with dad! Sa hun og klemte rundt benet hans hardere og gråt inn i buksene hans, jeg så Marshall ofret en tåre av det hun sa og klemte rundt henne igjen.

-Baby, go to mommy. And be a nice girl and listen to what she says, for me okay? Hun nikket og slapp taket rundt han, så han inn i øynene mens hun rygget til Kim. Hun klemte rundt henne idet vi satte oss inn i bilen.

-I LOVE YOU DADDY!! Ropte Haillie, Kim hysjet på henne strengt siden det lagde ekko i hele nabolaget.

-I love you more, Hay-Hay! Ropte han tilbake og startet bilen, han møtte blikket til Kim.

-Bye BI--Ehrm... Bye Kim! Ropte han, hun så på ham truende og jeg kunne ikke unngå å le. Marshall slapp ut en kort latter selv, men jeg kunne klart se at han var trist. Han lukket igjen vinduet til bilen og fullførte det han egentlig hadde tenkt å si.

-Bye BITCH. Sa han smilende og skrudde på radion, Tupac gjomet gjennom bilen. Beaten førte meg tilbake til ungdommen igjen, jeg begynte å rappe med det og Marshall ble med han og.

Beste bilturen til flyplassen EVER!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now