HOLY MOLY!!

53 3 4
                                    

-Ey yo, Alex! Ropte Marshall nedenunder, jeg sendte Stacy et raskt blikk før jeg ropte tilbake som svar.

-What up?? Ropte jeg og åpnet døra da Marshall hoppet inn smilende.

-I got signed!! Ropte han, jeg så på ham med store øyne.

-He signed you!!! HOLY MOLY!! MARSHALL!! Jublet jeg, Stacy så på han spørrende mens vi klemte godt om hverandre. Det var først da jeg la merke til at han hadde begynt å få litt langt og rufsete hår igjen, det brune korte håret hans sto til alle kanter. Jeg smilte til ham før jeg pekte på sveisen.

-Time for a haircut, motherfucka! Lo jeg og rufset til håret hans enda mer.

-EY!! Fuck off! Lo han og hviste meg fingeren. -I'm going blonde, we gonna make an LP! I'm thinkin... "The Slim Shady LP"? Han så på meg smilende. 

-Dope. Sa jeg og ga han tommel opp. Da skjønte jeg hvorfor han skulle bleke håret igjen, måtte passe karakteren! Haha!

-Slim Shady? What is that? Spurte Stacy forsiktig bak oss, jeg møtte blikket hennes smilende.

-He got an alter-ego, the crazy psycho part. That's Slim Shady. Sa jeg og lo kort.

-But, you seem so nice?? How can you be a psycho?? Lo hun flørtende, fuck deg a...

-Go fuck yourself... Sa jeg smilende, Marshall lo høyt.

-Whyy?? Heeey! Sa hun trist, Marshall trøstet henne lett med blikket. 

-She says that when she really means, I love you. Nothin negat... Begynte Marshall, da plutselig en skikkelig klein ringetone hørtes gjennom rommet.

"Am I sexuaaal... Yee-ah! Am I everything you need? You better rock your body right! EVERYBODY!!!"

Stacy skrudde av mobilen raskt og så på oss flau, før jeg og Marshall braste ut i latter.

-What the fuck was that?? Lo Marshall.

-Backstreet Boys!! And the lovely guy that sings this part, is Nick Carter.... Hun lagde en drømmende stemme. Marshall møtte blikket mitt før han så på Stacy igjen.

-Ah, those motherfuckas... I call em Wackstreet Boys!! Hahaha!! Lo Marshall, da måtte jeg le selv.

-But, but!! Look at him though!! Hun tok opp et sammenkrøllet papir fra baklomma og hviste det til oss. Det var en blond gutt, jeg sier det, han så ikke gammel ut!

-Stacy, how old is he??

-Do you think he's attractive? Kom det fra Marshall, jeg møtte blikket hans spørrende.

-He's hot!!

-SEE!! THAT'S why I'm going to dye my hair blonde, blonde dudes get the bitches! Sa han og gjorde seg skikkelig douche.

-Fuck you! Lo jeg og så på bildet igjen, han var jo ikke akkurat stygg...

-Sooo? What do you think Alex?? Spurte hun smilende.

-Does he even swear and you didn't even answer my question...

-He says shit a lot? And he's 17... 

-Stacy! You're 20! I feel old, I'm 24...

-The fuck am I then?? Ancient?? Jeg satte  i latter på Marshalls kommentar.

-But, what do you think?? Is the girly version of Alex in to him??? Spurte Stacy smilende og bokstavlig talt stappet bildet opp i ansiktet mitt.

-He isn't my type. Fastslo jeg smilende, og ristet på hodet.

-Then what is?? Jeeez... Sa hun sukkende.

-Basically, Marshall.

-...Wait, what? God morgen Mr. Mathers!! 

-You're funny, nice, you're not that ugly... Han slo meg lett i armen smilende. -...I want a relationship where me and ma MAN can be bestfriends as good as we are boyfriend and girlfriend, y'know what I'm sayin??

-Well, if you DO want to find a guy, you gotta be a girl! Sa Stacy smilende.

-Fuck no, skirts and dresses can fuck their way out of your damn mind, sis! Sa jeg og sukket smilende.

Hun hadde rett, hvis jeg skulle ha en sjanse på å få ham til å legge merke til meg, måtte jeg bli jente... Men fuck that shit for øyeblikket!

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now