Jeg pustet ut for å beholde roen da vi satte oss inn i flyet, Marshall satt ved siden av meg og Proof på ved siden av Marshall, med føttene oppetter veggen foran han.
-Yo, Alex? You still hate flying? Spurte Proof, jeg møtte blikket hans og nikket. -It'll be fine, your lesbian blondie will keep you safe! Sa Proof spøkende og satte i latter da Marshall hoppet opp fra setet truende med et smil om munnen. -Fuck off, man! I ain't into that kinda shit! Marshall poket han hardt i magen så han krummet seg sammen smilende, før han satte seg ned i setet igjen fornøyd med seg selv.
Jeg tok hånden hans i min raskt, han klemte hånden min beroligende og snudde seg mot meg. Jeg møtte blikket hans.
-It's gonna be fine, the pilot isn't hired for nothin... Lo han, jeg sendte han et kort blikk som fortalte han at jeg virkelig ikke var i spøke humør, han kremtet kort. -Alex, look at me. Han så meg inn i øynene. -It's gonna be fine, trust me. Jeg så på han en liten stund før jeg nikket og klemte hånden hans i min.
-Mr. Holton, please sit up straight and put on your seatbelt. Sa hun vennlig, men hun virket helt klart irritert. Hun sa sikkert det ofte, litt for ofte... Haha...
Proof så på henne utfordrende.
-I'm quite comfortable right now, so I'm aigh't... Svarte han med et kjepphøyt smil.
-Proooooof... Sa jeg lei, han satte i latter og satte seg opp ordentlig mens han sendte meg et surt blikk. Flyvertinnen takket meg kort før hun gikk vekk fra oss.
-But, Alex. For real, it's gonna be fine. Sa Proof, jeg smilte til han takknemmelig og la hodet på skulderen til Marshall mens jeg fortsatt holdt hånden hans.
-Have I ever told you how much I've missed you? Sa jeg smilende, Marshall kremtet høyt, noe som gjorde at både jeg og Proof lo kort.
-Nah, you've probably just told Slim how much you've missed him! Lo han.
-No, but for real Proof. You're such a good friend, you always have Marshall and me's back, you never take a side if we fight and just say your opinion straight to our faces. Thank you for that, because of you and your way of solving problems, we're back together again and not fighting. I'm glad Marshall had you when we weren't talking, travelling around the world is probably very lonely at times, so I'm glad he had you. Sa jeg smilende.
-Yeah, yeah... Whatever... Smilte Proof og nikket mot meg.
-Quit flirting, she's taken! Lo Marshall, alle braste ut i latter.
-Proof, I'm very thankfull, don't forget it. Sa jeg alvorlig, han nikket mot meg smilende.
-Nah, I understand. You got some real feelings for him and YOU... Han pekte på Marshall. -Your stubborn ass shouldn't go a day without fucking telling her how happy she makes you, it's so fucking visible dude! You smile like a darn donkey, buck-teeth fully visible!
-Have you seen your teeth lately? They're for god sake tryin to crawl out your mouth! Lo Marshall, jeg ristet på hodet mot dem smilende.
____________________
Jeg stirret ut av vinduet og så ned på bakken under oss, redselen var ikke så ille nå hvertfall. Jeg snudde meg rundt siden det hadde vært stille en stund og så at Marshall hadde sovnet. Jeg så på han smilende, Proof snudde seg mot han og møtte blikket mitt mens han begynte å kødde med han.
Han begynte å lage ansiktsutrykk og poke han på nesen, noe som fikk meg til å knise høyt. Jeg tok opp mobilen og tok bilde av det hysterisk morsomme Proof holdt på med. (bilde)
-I told you, he got buck-teeth! Hvisket Proof høyt og så inn i munnen hans med smale øyne.
-Hey, don't kiss now! Sa jeg, han fikk store øyne og hoppet unna mens han viste meg fingeren.
-No, please don't... Hørtes en trøtt stemme, Marshall satte seg opp i stolen med lukkede øyne og viste Proof fingeren og deretter meg. -Your teeth don't even wanna touch eachother, they all want space cause your teeth stanky.
-Fuck you, Marshall. Lo Proof og ristet på hodet mot han.
-Aren't you just the most adorable gay-couple ever? Spurte jeg smilende, øynene til Marshall spratt opp og begge to stirret på meg med store øyne.
-If I was gay, I'd not fucking date him! I got better standards... Sa Proof, jeg fikk store øyne og så på han smilende.
-I'm dating him, what does that mean?! Proof kremtet og satte seg lenger vekk fra meg.
-SURE! I WOULD FUCKING DATE A BLONDIE! Ropte han ut smilende, flyvertinnen kom bort til oss spørrende.
-Is there something I can help you with?? Spurte hun Proof, han møtte blikket hans.
-Yeah, get that pretty ass back in your room. Sa han og blunket til henne, hun så på han surt før hun gikk sin vei.
-Why so mean? Spurte jeg lavt, Marshall og Proof satte i latter.
-Cause it's fucking funny... Lo de og ristet på hodet mot meg smilende.
-Hey, last time I got off here with Proof, I said thank you to her! She didn't reply though, cause I just walked away before she could! Sa Marshall smilende, jeg hevet øyenbrynene mot han.
-What did you say... Lo jeg og ristet på hodet av hva jeg trodde det var.
-Thanks bitch! Ropte Proof smilende og begge to braste ut i latter da flyvertinnen kom inn igjen, hun så på Marshall og Proof surt.
-Could you keep it down? Spurte hun irritert.
-Could you shut the fuck up? It's a private-jet, for fuck sake! Lo Marshall, hun så på han surt før hun snudde seg og begynte å gå igjen. -Thanks bitch! Sa Marshall og nå kunne jeg ikke unngå å le selv, herregud!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...