Jeg så opp fra Vogue bladet da døren ble åpnet og Marshall kom gående inn. Han møtte blikket mitt og smilte kort.
-Hi, bitch. Sa han med et kjepphøyt glimt i øyet, jeg hevet øyenbrynet.
-Hi, faggot. Han fikk store øyne. -Yeah, you didn't expect me to say that huh? Han himlet med øynene og satte seg ned på stolen ved siden av meg, jeg så bort på han mens jeg la fra meg bladet og smilte til han lett. -You okay, baby? Jeg la hånden min på sengen rettet mot han, han tok den i sin forsiktig.
-Yeah, I just... I just didn't sleep very well last night. Sa han ærlig og så meg inn i øynene, jeg fikk et litt spørrende uttrykk i øynene mine.
-Hey... Why so sad eyes? Sa jeg forsiktig og strøk over kinnet hans med den ledige hånden min, han smilte kort og så meg inn i øynene.
-I was just signed out of Rehab... It's pretty lonely without you at home bugging my ass every day. Sa han med et glimt i øyet, jeg slo han lett i skulderen.
-Don't lie and tell me you don't enjoy it. Sa jeg lurt, han himlet med øynene og så ned på hendene våre. -But whatever, how's the girls? Han slapp ut et lite trist sukk. -What?
-Oh nothing's wrong with them. Just haven't seen them yet. Sa han og møtte blikket mitt. Jeg sukket og kysset knokene hans forsiktig. Han så på meg gjøre det stille.
-I love you, whiteboy... Sa jeg lavt mens jeg fortsatte å kysse knokene hans, jeg sluttet og så på knokene hans. -You've been boxing again? Sa jeg da jeg så de røde knokene hans ordentlig og strøk tommelen min over hånden hans.
-Yeah... I gotta keep myself busy. Lo han.
-You gott keep your hands busy..? What happened with masturbating..? Jeg ga han et lurt glimt.
-You ain't feeling good, you think I'm in the mood for masturbating? Sa han stille, jeg fikk store og gispet mot han.
-Marshall Mathers! When was the last time you masturbated! I demand to know! Han møtte blikket mitt og talte stille for seg selv på fingerene sine. Han møtte blikket mitt.
-1 week and 4 days. Jeg gispet høyt.
-Jesus christ, masturbating is like oxygen to you! How are you still alive! Okay, I'm your doctor right now.... Jeg slapp hånden hans og latet som jeg skrev med en usynlig penn i håndflaten min.
-Yo, I already got Dre.
-Shut up, Mr. Mathers. Han lo kort. Jeg så opp og møtte blikket hans igjen. -You are now going to go to a website called Pornhub and---
-A website? Jeg så på han med et dumt blikk.
-Internet. Han fikk store øyne.
-THERE'S PORN ON THE INTERNET!? Braste han ut, jeg hevet øyenbrynene.
-...You seriously didn't know that..?
-NO! SINCE WHEN!! I'm gonna fucking learn how to use a damn computer now! Goddamn! Jeg gliste kort og himlet med øynene mot han. -Is it a lot of options though! I don't wanna hear a fucking man moaning and shit while masturbating---
-Hey! Keep them details to yourself mister!! Jeg bet meg selv i underleppa med et lite glis. Han fikk store øyne og pekte på meg.
-...You've been on the website haven't you! Am I not good enough for you maybe?? Jeg møtte blikket hans utfordrende.
-Maybe. Han gispet høyt.
-You've seen pornos with guys who's got bigger dicks than me! Jeg hevet øyenbrynet mot han.
-Yeah..? I mean, you aren't THAT big... Han fikk store øyne. -How big is yours again? 7? Han fikk et glis og krysset armene over brystet sitt, jeg så på han spørrende. -8..? Gliset hans ble større da han ristet på hodet. Jeg fikk store øyne. -You're fucking playing! 9?! Han ristet på hodet igjen, jeg fikk enda større øyne.
-10, but I walk around saying 7 so I people can wonder how the fuck 7 inches can make my bulge look so visible all the time.
-I... WOOOO! Han hevet øyenbrynene. -...Can I be proud of myself because I can handle 10 inches..? Han lo kort.
-Yeah, walk around saying that. Little slut. Jeg himlet med øynene.
-...But really though, I want a computer now.
-Ask Paul first.
-Uuuuuugh! Jeg gliste kort og grep tak i hånden hans og dro han mot meg, jeg kysset han lett med et smil.
__________
Sorry for lack of updating, I was in America and I got a cold when I returned back home. I'm sick AF!
But hey... I'm back now? ;)
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...