Jeg smilte mens han dro meg med seg opp til rommet hans på hotellet og lo enda mer da han åpnet døra og øynene til Proof landet på oss. Han satte i latter da jeg hviste han fingeren smilende.
-Ah hell girl!! I've missed you! Sa han smilende og gikk bort for å gi meg en stor klem, jeg smilte stort til han da han slapp klemmen. Han så på oss spørrende.
-Where the hell have you guys been? It's been 6 hours, no kidding.... Lo han, Marshall kremtet smilende.
-Just, hanging y'know... Ey yo, Alex'll come with us tomorrow! Sa Marshall smilende, de gjorde handshaket sitt som vanlig og smilte til meg. -Oh, Proof! She's a fucking model, dawg!Proof møtte blikket mitt med hevede øyenbryn.
-Model?? Holy shit, where the hell is the girl I knew, haha! She wouldn't even wear tight jeans, at least NOT make up! Lo han, jeg hviste han fingeren smilende.
-I'm still here, you douche. But whatever! YOU'VE cut your hair! Sa jeg og pekte på hodet hans, han hadde på seg lue så håret syntes ikke, men før hadde Proof skikkelig "afro" lignenende hår! Så det var ikke BARE jeg som var forandret!
-Talking about change... Sa jeg og så bort på Marshall. -How many tattooes do you have now..? Spurte jeg og lo kort av at jeg allerede visste svaret, jeg hadde jo sett alle sammen for å si det sånn...
-Hmmmm, not so many more... Han pekte på venstre overarmen sin, -This one's for Ronnie... Så pekte han på høyre overarmen, -For my little girl and... Han dro opp t-skjorten så jeg så tatoveringen rundt navelen hans. -For the bitch...
Jeg møtte blikket hans.
-I'm thinking of getting another one, for Haillie. I thought a portrait of her over the tattoo on my right arm, y'know. Jeg nikket og satte meg ned i sofaen med beina på bordet foran meg.
-Okay, someone give me some fucking details. I have no clue on what's going on, are you famous now? Spurte jeg, Proof lo høyt og satte seg ned ved siden av meg.
-Everyone knows who he is, either they like him or they rebel against him! It's fucking wierd, man...Sa han, jeg lo kort. -Really though? You don't know anything? Jeg så på Proof stille og ristet på hodet med et unnskyldene smil.
-Yo, take one copy then! Here! Sa Marshall og gikk bort til skrivebordet i nærheten og kom tilbake med en cd. Jeg tok den smilende og så på forsiden.
-The Slim Shady LP... Kinda disturbing picture in the front though, damn...
-It's kinda the point, it's for one of the songs... "97' Bonnie and Clyde" Sa han, jeg snudde coveret og leste sang-navnene bak på.
-OH! Alex, the night on the bar, when I started to write some shit! Sa Marshall plutselig, jeg møtte blikket hans.
Da vi hadde kledd på oss dagen etter at vi ble fulle på baren og endt opp i samme seng, hadde Marshall plutselig klikket helt og lett febrilsk etter en penn og et papir... Han fant det og begynte å skrive ned et ganske bra rim.
-Yeah, what about it? Spurte jeg, han lo og pekte på Cd-en.
-It's a rap now! I called it "Rock Bottom". Jeg lo høyt.
-Kinda ironc, don't you think! You're rich now! Hahah! Lo jeg, Marshall så på meg smilende og ristet på hodet. Jeg sluttet å le. -For real?
-Yup, I'm still broke as fuck! The money doesn't come as fast as I hoped... Sa han og lo kort, jeg lo kort med han.
-Anyways! WHO WANTS SOME BEER!! Ropte Marshall og løp bort til kjøleskapet.
-Me! But, hold on! How do you afford living here?! This is like the best suite in the entire hotel?? Spurte jeg idet Marshall ga meg en ølfklaske.
-I don't pay, Interscope does. I don't know, at least someone pays! Haha! I just enjoy it as long as it lasts!
"As Long As It Lasts"
Vi får håpe det varer en god stund, og at han snart får noen penger for bryderiet...
ESTÁS LEYENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...