-Okay, okay!! More passion, darling!! Ropte fotografen litt irritert på Stacy, jeg så bort på han med et drepene blikk idet han snudde seg mot meg, jeg smilte til han uskyldig. Han så tilbake på Stacy og sukket før han sendte henne et smil.
-You are so tense! Loosen up! Sa han og snudde seg plutselig mot meg, jeg så på ham spørrende da øynene hans ble kulrunde. Han begynte å knipse mot meg.
-You... Sa han og det så ut som han prøvde å finne ut navnet mitt?
-Alex... Sa jeg, han smilte stort til meg.
-ALEX! BABY! Please, could you take photo with her! You her bestfriend, eeh?? Han var spansk og slet fortsatt meg engelsken, det var tydelig.
-Uhm... I've never...
-Doesn't matter! SOMEBODY!!! MAKE UP!! DRESS!!! Ropte han og før jeg visste ordet av det, satt jeg i en sminkestol foran et speil. Damen som sminket meg (ugh) krøllet også håret mitt så det fikk et annet fall? Vet da faen hva hun holder på med, jeg sitter med lukkede øyne og håper bare at det hele snart et over...
-There!! Do NOT touch your hair, your face or ANYTHING else! It WILL fall off! Sa hun, jeg åpnet øynene mine spørrende og så på ho, men da dro hun meg med seg inn i en garderobe hvor det hang en...
Helt nydelig fin kjole... Sølv innrammet brystet sammen med diamanter som matchet øreringene og...
Ehrm, jeg mener... Den er grei... Ehrm....
-Okay, take off... Hun så på meg fra topp til tå. -...whatever you call it and let me help you put on the dress.
Jeg dro av meg hettegenseren, forsiktig så jeg ikke "ruined the masterpiece"... Ja, virkelig...
Så fikk jeg på meg noe av satans verk av sko, høye fuckings heler! HVORDAN I HÆLVETTE KAN FOLK GÅ MED DETTE!!??
Hun så på meg beundrende og åpnet døra for meg, mens jeg prøvde så godt jeg kunne å gå disse "skoene"... Det fungerte nesten, til jeg snublet i dørstokken, men damen tok armen min og hjalp meg opp.
-You haven't used high-heels before have you? Lo hun og sendte meg et lite smil, jøss djelvelen kan smile?!
-Is it that obvious? I had NO idea... Sa jeg sarkastisk, hun lo en hard latter og hjalp meg bort til Stacy som sto og så på meg måpende. Jeg møtte blikket.
-What the fuck are you looking at?? Spurte jeg hardt i en skikkelig Detroit-aksang, damen som støttet meg opp lo kort.
Stacy møtte blikket mitt med hevede øyenbryn.
-I won't say anything, you'll see for yourself when the photoshoot is over!
-Ladies, we must hurry!! Sa, hva het han, Esteban? (Heheheh) Så ut som en Esteban, så vi kaller han Esteban.
Esteban tok opp kameraet og begynte å ta bilder.
-What the hell am I supposed to do??? Spurte jeg Stacy hjelpeløs, hun lo og så forførende inn i kameraet.
-Seduce the camera! Sa hun smilende til meg og blunket kort.
-Sed... I'm a fucking virgin! (Egentlig ikke, men det skjedde ikke (Sier vi))
-Me too, but you can still pretend! Sa hun smilende, jeg himlet med øynene og prøvde å "forføre kamera" så godt jeg kunne.
-Good! GOOD!! More passion, excellent! Sa Esteban smilende.
-More! Ropte han, jeg funderte litt på stemmen hans nå og lukket øynene for å forbedre effekten. Da jeg åpnet dem igjen, fikk jeg et sjokk.
Jeg visste det ikke kunne stemme, men det var han som tok bildene, det var i hvertfall det jeg så for meg. Det blonde strittende håret, de muskeløse armene... De blå øynene som så på meg forførende, jeg slapp løs mitt indre som ikke var jomfru og lot det overta ansiktet mitt.
-ALEX!! FANTASTIC!! Sa han og tok flere bilder.
-Sexy.... Gimme more... Sa Marshall, nå var det ikke han som tok bildene, nå var det Esteban. Marshall sto lengere bak og lente seg inntil veggen, med hendene i lomma og så på meg beundrende og forførende.
Jeg gjorde som Marshall sa og forførte kamera, jeg så bak på han igjen idet han bet seg i underleppen og humret fornøyd.
-Oh god, Alex... You so fine, girl... Sa han, men så fort han hadde dukket opp forsvant han. Og da var photoshooten ferdig.
-ALEX!! How did you do that!! You were amazing!! Sa Stacy smilende, jeg ristet på hodet og så bak på der Marshall i min fantasi, hadde stått.
-I don't know... Løy jeg og kjente sommefugler i magen av tanken.
أنت تقرأ
WAKE UP CALL
أدب الهواةAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...