-What do you mean? Spurte Stacy og møtte blikket mitt spørrende. Marshall hadde blitt signert av dr. Dre, men det visste ikke hun. Hun visste bare at han hadde blitt tatt inn av noen.
-Tell me! I wanna hear it! Sa hun smilende.
-Have you heard of Dr. Dre? Spurte han, hun ristet på hodet.
-No wait! Sa hun etter en liten stund. -Is it him and, what's his name again? Snoop??
-Yeah! The tall guy is snoop, he's dope! Man... Sa jeg smilende og lot Marshall fortsette.
-Well I got signed by him, and we gonna work on a...
-BY HIM!? Oh my...
Jeg snudde meg mot TV-en, som sto og hviste nyheter, da jeg plutselig gjenkjente ansiktet til Dre.
-Ey yo, guys! Dre!! Sa jeg og skrudde opp lyden smilende.
-...rapper and Producer, Dr. Dre. He is said to have signed a new rapper which is causing a lot of people to critizize if he still got the game. Dre is said to have signed a white man calling himself Eminem, or Slim Shady, and will work on a album for the rapper. We got a quick interview with Dre as he left the studio.
-Who is your newly signed rapper??
-I just signed a real talent for Interscope, he really got what it takes and I really think he will be big. So folks, remember the name Eminem or Slim Shady, cause he's gonna be all over the place!! PEACE! Dre hviste peacetegnet idet det gikk tilbake til vanlig nyhetsending. Jeg så på Marshall smilende.
-Holy shit, man. You gonna be famous! You heard that shit, daamn!! Sa jeg smilende og hoppet opp og ned i et stort glis.
-Oh my god! Marshall? Are they talking about you? Spurte Stacy, jeg facepalmet meg selv stille og møtte blikket hennes oppgitt.
-You have the worst fucking memory, y'know... Sukket jeg og smilte til henne lett.
-You don't have to swear in every sentence, Alex??? Sa hun surt tilbake, men sendte meg ett sukkersøtt smil etterpå.
-Oh yes, she fucking have to swear. She cunt go a second without fucking swearing, so cunt I. Sa Marshall og smilte eplekjekt til meg.
-Remember what you promised whiteboy, me and Proof dawg! Sa jeg og klappet han vennskapelig på skulderen. Jeg tenkte på det han hadde sagt om at jeg og Proof skulle bli med på konserter.
-Promise, I swear on ma mothers grave! Even though she ain't dead, yet. Haha! Lo han høyt, tydelig hadde han drukket litt mye. Han pleide ikke å si noe slikt om moren sin, høyt...
-You can't say something like that about your mother..? Sa Stacy litt usikker og samtidig veldig overrasket.
-Stacy, he has a very good reason.... But he's also fucking wasted... Sooo.... Sa jeg og så på ham smilende da han reiste seg opp fra sofaen med en ølflaske i hånden.
-CHEERS TO ALL MOTHERFUCKAS OUT THERE!! I'M ONE OF YOU CRAZY ASS MC'S NOW!! Ropte han smilende og tok enda en slurk, jeg reiste meg opp og tok ølflaska ut av hånden hans og satte han tilbake ned i sofaen.
-Nothin' more today, aight... Lo jeg kort, Stacy tok opp det sammenkrøllede papiret med bilde av Nick Carter igjen og bokstavlig talt siklet av synet.
-For fuck sake, Stacy... Find someone you'll actually meet! Sa jeg og lo kort da hun kallte meg en dumming, haha.
-EVERYBODY!! Begynte Marshall plutselig å synge, både jeg og Stacy så på ham forbauset. -FUCK YOUR BUDDEY!! EVERYBODY!! FUCK, YOUR, BUDDY, RIIIIGHT!! WACKSTREETS BACK, ALLRIGHT!!
-You've got some sirious issues, Slim... Lo jeg og hviste han fingeren smilende.
-I fucking knooooow... Sang han igjen, da måtte til og med Stacy le.
Hvis han blir berømt... Hvor stor blir han?? Blir han den neste Tupac? Eller den neste Vanilla Ice?
Uff... Vanilla Ice... Slim could kill em in his sleep, if he cared about them that much... Ooooh!
VOCÊ ESTÁ LENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...