Practise

42 3 1
                                    

Jeg stirret sur på Marshall da han leste gjennom manuset, han hadde kommet til scenen der han hadde sjekket meg opp og vi nå klinte...

-I fucking hate you so much... Sa jeg sur og tok opp manuset for å øve.

-Start at the top... Sa jeg og forberedte meg, Marshall kremtet bort latteren.

-Can I make it more me?It's so fucking much ROMANCE in this shit, it's like damn calm yo ass down, writer.... Sa han, jeg sendte han et surt blikk da han så på meg. -...fine... Sa han sur og så ned på manuset og kremtet.

-Hey, what's this beautiful girl having for a drink all alone at Valentines? Spurte Marshall og sendte et flørtende blikk.

Jeg sendte han et skeptisk smil.

-This beautiful girl is drinking on her own because she wants to, so please leave her alone... Sa jeg tilbake, han ooh'et kort.

-Hey, I'm not here to be rude, I'm sorry if you thought so! I was really wondering what you had for a drink, it looks really good... Sa han og så på meg unnskyldende, jeg sluttet spillet.

-I'm curious, what would you say if you made it your own? I'm expecting some hardcore Detroit-slang... Lo jeg kort, han kremtet smilende før han begynte og så ned på manuset.

-The last I read? Spurte han, jeg nikket mens han begynte å forberede seg skikkelig dramatisk. -Yo, I'm not here to be mean and shit, sorry if you thought so. I was actually wonderin' what you drinkin? It looks daaaamn good, girl...

-Hahah! Okay, back to practise! -Oh... Just a simple Vodka mixed with orange-juice. Svarte jeg, Marshall nikket.

-Allright, someone just had a real bad day... I know you don't know me and I don't know you, but do you wanna talk about it? Besides, if I wanted to tell people why you've had a bad day, I still wouldn't know your name so no one would be able to put the stuff I'm saying on you... Lo han.

Jeg så på han smilende og tenkte meg om før jeg til slutt nikket.

-Sure... I got dumped after he told me that he had been cheating on me for 2 months. Sa jeg, nå skulle jeg ta hele glasset i en hel slurk og be bartenderen hente en til.

-Wow... That's harsh... Sa han og bestillte to gigantiske glass vodka, jeg så på han spørrende idet han skjøv det ene mot meg. -It's on me, a girl like you don't deserve to get drunk alone on Valentines. Sa han og smilte til meg, jeg lo og tok glasset før jeg møtte blikket hans.

-You seem expirenced, you seem to always know what to say. Have you done this before? Spurte jeg, han lo og nikket kort.

-Yeah, I flirt with girls everyday just to get them in bed. Jeg fikk store øyne.

-Are you serious?? Han satte i latter og ristet på hodet.

-Of course not, I'm actually that nice... Sa han i et skrytende tonefall, det fikk meg til å le før jeg så tilbake på drinken.

-30 bucks say I'll drink it up before you... Sa jeg utfordrende, han hevet øyenbynene mot meg smilende.

-You sure you wanna challenge me, a complete stranger? For all you know, I could be on this bar every day and practise on drinking this glass up as fast as possible... Sa han og blunket til meg.

-I can see how you drink, you're NOT here everyday... Lo jeg, han hevet øyenbrynene mot meg smilende.

-Allright, tell you what. If I finish first, you tell me your name and let me walk you home. Sa han smilende, jeg så på han kritisk.

-Fine, if I win... You tell me yours and walk me home shirtless, you seem well trained.

-You know what, I really am looking forward to film this crap... This'll be so fucking fun..

-Fucking pervert...

-You asked me to walk you home shirtless!

-I didn't, she did. And she is drunk!

-Fuck off, your excuses is as bad as N'Stink.

-Oh my god...



WAKE UP CALLOnde histórias criam vida. Descubra agora