It's all for you, Brian

20 4 0
                                    

-MARSHALL!! I'M NOT JOKING, DID YOU USE A FUCKING CONDOM!? Skrek jeg, han hoppet vekk fra meg. Jeg kledde på meg raskt og kastet boxeren og buksa hans til han. Han kledde på seg mens han gjespet høyt.

-Fuck, Alex!! Jeez... Han viste meg fingeren sur mens han gjespet for å fjerne dottene i øra, jeg lo kort. -YES, I used a condom! Fuck sake, you sure you weren't drunk last night? YOU told me to use one!

-Me? Fuck no, you raped me! Let's leave it at that!

-Raped you?! Fuck w—

-DO YOU HAVE TO SAY "FUCK" IN EVERY SENTENCE?! Han fikk store øyne og rakte tunge mot meg med et barnslig uttrykk.

-FUCK YES! FUCK, FUCK, FUCK, FUCKETI, FUCK-FUCK IN YOUR FUCKIN' ASS MOH'FUCKA!

-Oh my god... This is why we no longer are together, you're so childish!

-Bitch said whaaat!? We on pause, bitch!

-Well then UN-PAUSE! Skrek jeg, han fikk store øyne. -Don't you even THINK?! How did it feel walking in on Kim cheating on you!?

Han sa ingenting og før første gang, for meg, var han helt stille og målløs.

-I have to tell this to Brian, the way you felt walking in on Kim is the same way he will feel!

-So we are back together now! Sa han og dro meg inntil seg, jeg så på han med store øyne og dyttet han unna meg.

-Back together?! Did you lose your ears??

-Naw, but you YELLED THEM TO HELL! YOU UN-PAUSED! WE ON PLAY NOW!

-STOP!

-STOP BEING SO FUCKING HOT WHEN YOU'RE PISSED THEN!

-SHUT THE HELL UP!! Skrek jeg av full røst, Marshall smalt leppene sammen i en tynn strek før han lo kort.

-What are you laughing about?! Spurte jeg irritert, men så ringte mobilen. Jeg tok den opp og så at det var Brian...

-It's him... You SHUT UP!

-So what? Spurte han og satte i latter, jeg så på han med et blikk som kunne drepe. -Damn, you hot when you're angry...

-If you don't shut up, I'll sterilize you AGAIN! Jeg hysjet mot han mens han datt ned i sengen sur. Jeg trykket svar og satte på høytaller.

-Hi Brian... Sa jeg.

-Heeeeeeeey, Alexis... I... I uhm, need to talk to you... You know.... You know Stacy was coming over this weekend, right? Spurte han, jeg satte meg ned i sengen med et spørrende blikk.

-Yeah..?

-Yeaaah... She got here a little earlier than expected, she's here right now actually... That's... That's why I got to talk to you...

Marshall satte seg opp i sengen og stirret mot mobilen, noe sa meg at han hadde hørt dette før og at han visste hvor dette skulle, noe som uroet meg noe jævlig...Mildt sagt.

-Well, spit it out then! Sa jeg litt redd.

-...Well... Uhm, please don't be mad at me! I love you, I really do!

-Brian, you better tell me what this is!

-...You know Stacy and I used to date... We haven't seen eachother for 4 years since she moved to Africa... We uhm... I'm so sorry, Alexis... We, uhm... Well, I cheated...I cheated on you...

Marshall møtte blikket mitt med store øyne fulle av medfølelse, jeg datt ned i sengen og stirret inn i veggen.

Og jeg som trodde det var JEG som kom til å fortelle dette til HAN og knuse hjertet til han, men i stedet var det omvendt?

WAKE UP CALLOù les histoires vivent. Découvrez maintenant