Hints

31 4 1
                                    

ENDELIG var vi ferdige med sex-scenen og GUD hvor pinlig det var.

Marshall braste ut i latter da Dylan hadde ropte:

-MARSHALL, GRIND AGAINST HER! Det er liksom ikke noe man hører hver dag så Marshall begynte nærmest å grine! Hahaha!!

Og det fungerte jo heller ikke noe bedre å holde latteren i sjakk når Dylan, etter at Marshall hadde gjort som Dylan ba om, ropte til meg:

-ALEXIS, EXSTATIC MOAN!

-AAAAAAAAAH!! Stønnet jeg høyt, Marshall og jeg braste ut i latter nok en gang mens vi stirret på hverandre, han lå jo fortsatt oppå meg!

-God, Dylan! You DO sound like a Porn-director!! Lo jeg, Dylan ristet oppgitt på hodet med et smil.

-My job gets closer to that every day... Lo han.


Positive med det hele var at det var god stemning! Alle lo når det var bloopers, det var liksom ikke "Nei, du gjorde det feil IGJEN!!, da hadde jeg sluttet med en gang for å være ærlig...


-MARSHAAAAAALL!! Skrek jeg, vi var hjemme hos han, fy faen han har svært hus!

Han hadde funnet ut at Kim hadde dratt til moren sin med Lanie, Whitney og Haillie inntil de hadde løst problemene sine.

Og jeg?

Vi hadde jo en film som skulle filmes så jeg gjorde det jeg kunne for å spare penger, jeg bodde hos Marshall.

Han kom løpende opp trappen fra studioet og så på meg med store øyne.

-What?? Spurte han og ristet på hodet mot meg sakte da jeg sendte han et uskyldig smil.


Ja, sånn forresten! Du husker da jeg sa "FUCK HIS DRUGUSE!" ikke sant?

Vel, jeg var ikke helt enig i det jeg sa der, men jeg ville inn i et forhold med han igjen, nå ville jeg bare han skulle ta HINTET!


-Alex, I REALLY gotta work! You know where shit is, just go and please yourself for fuck sake... Weeey, please yourself! Make sure to be moaning BIG TIME, I need some inspiration... Sa han og sendte meg en dirty-look.

-Well, I need two to pleasure myself... Sa jeg smilende, han så på meg og ristet på hodet.

-Masturbation is amazing y'know? Sa han og gikk ned trappen, GUUUUUUD hvor FRUSTRERT han gjør meg!

Han FLØRTER med meg noe så JÆVLIG og når jeg da ENDELIG flørter tilbake, legger han ikke merke til det!

ER JEG SÅ VANSKELIG Å LESE!

__________________


Da Marshall endelig kom opp fra studioet svettet han, jeg så på han spørrende.

-What the hell did you do down there? "Pleasure yourself" Etterlignet jeg han, han sendte meg et surt blikk med et hint sarkasme før han datt ned i sofaen ved siden av meg.

-Yo, toss me some beer. Sa han, jeg bøyde meg ned, sørget for å bøye meg litt ekstra mye så rumpa mi sto "litt" ut og ga Marshall flasken, han så på meg med store øyne før han ristet på hodet og tok en slurk. -Yo ass was in my face, unless you want me to get hard, don't do that shit... Lo han, jeg sa ingenting og lente meg tilbake i sofaen.

-It's cold... Sa jeg etter en liten stund, Marshall snudde seg mot meg igjen.

-Well, you in Detroit wearing a short-skirt and a crop-top? Yo clothes up in yo room, but you also have the option to take the blanket over there... Sa han og jeg facepalmet meg selv mentalt, gud han ser ikke romantiske filmer gjør han vel...

HAN ER MANN, ALEXIS! SELVFØLGELIG GJØR HAN IKKE DET!

Jeg så bort på han stille.

HAN ER OGSÅ MARSHALL, SELVFØLGELIG SER HAN IKKE ROMANTISKE FILMER PÅ FRITIDEN!

-Uhm, Marshall? Spurte jeg søtt, han nikket kort og fulgte med på tv-en med store øyne. Detroit Pistons spilte, det var ikke rart i han var litt borte...

-Yeah? Sa han uten å slippe blikket fra tv-en.

-You got any movies we can watch? Spurte jeg og satte meg inntil han, HELT inntil han mens jeg la hånden min på brystet hans, han beveget seg ikke en gang...

-Yeah, you have two options there too... Porn or Horror. Jeg så på han med store øyne.

-You STILL have the porn movies?!

-Duh... I told you, masturbation is amazing... Han møtte blikket mitt kort med et lite smil før han tok enda en slurk og vendte blikket mot tv-en igjen, jeg hadde fortsatt hånden min på brystet hans.

...

Dette begynte å bli frustrerende, er han helt blind eller?!

Jeg lente meg mot han og gned hånden min over brystet hans i sakte sirkulære bevegelser.

Han fryste og møtte blikket mitt med store øyne, jeg bet meg i underleppa smilende.

-I...I gotta go and...uh...feed the...cat. Sa han og reiste seg opp fra sofaen i en raskt bevegelse.

-The cat? You don't have a-

-See ya later, don't wait up! Sa han og braste ut døren.


What the fuck just happened??


WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now