-You're a complete dick, you know that? Sa jeg og ristet på hodet smilende mens jeg ga han frokosten, han smilte til meg uskyldig.
-Not my fault! Slim Shady is supposed to be a complete dick, so I kinda need to show that. Sa han og tok brødskiven i en stor jafs.
Han hadde fortalt meg om musikkvideoen og da sagt at han muligens skulle kysse en jente på sett, jeg hadde KANSKJE blitt litt sjalu... SELV OM jeg visste det bare er skuespill, så skal en annen jente sine lepper berøre hans AND THAT IS MY PROPERTY, GIRL!
Det var måten han sa det på som fikk meg til å reagere litt, på en morsom måte.
Han sa, og jeg siterer:
"There's a line in that song which goes, like another guy is kinda telling me: "Shady, that's my girl dawg!" and then I just respond:"I don't give a fuck, God sent me to piss the world of!" And the producer, plottwist it's Dre, called and told me some ideas. He told me to be prepeared that I might have to kiss a girl. So, I gotta cheat on you!"
Og så kan du se hvor samtalen gikk derfra, haha!
-Do you know who the girl is though? Spurte jeg, i håp om at hun ikke var helt sinnsykt vakker slik at hun fikk meg til å se ut som et gresskar på halloween i forhold.
-Nope, haven't find the right one yet... Haha! I really gotta find someone fast... It must be someone I know though, that way it won't be so awkward. Han lo kort og satte seg ned i sofaen, jeg satte meg ned ved siden av han igjen.
-What about Stacy? She's a good actor AND she's pretty! Sa jeg smilende, han så på meg overrasket.
-Stacy? You're offering your bestfriend, Stacy, to be the one who I shall cheat on you with?
-Stop... Just stop saying that, I AM on my period, so my hormones are kinda... Bursting through everywhere, I don't know... I get mad.
-Oh, sorry. But for real though. Stacy??
-I know her, she has Brian. Brian would be chea- oh my god... Sukket jeg og tok meg til tinningen. -Brian will understand as well as I do, he's a smart guy. He's damn hot too, while we're on the topic...
-Hey!
-Chill out, Romeo... Revenge for what you're about to d-
-I know! YOU! Avbrøt han meg, jeg så på han totalt lost.
-...YOU lost me.
-You can be the girl I kiss! You know me and you're a good actor! I think I know you well enough to kiss you too... Sa han smilende, jeg satte i latter og smilte mot han.
-Sure, why the hell not... Lo jeg og kysset han kort.
Dette ville bli litt av en opplevelse!
KAMU SEDANG MEMBACA
WAKE UP CALL
Fiksi PenggemarAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...