-Ho-ly shit! Hahaha! Lo Marshall da vi satt i bilen på vei hjem fra intervjuet.
-You fucking NAILED that shit! Hahaha! Lo han og tok opp mobilen idet den ringte.
-Hallah! Ropte han inn i den latterfull idet han svarte, smilet hans ble ersattet av en stram strek etterhvert.
-What the fuck do you want, bitch?
Åh, Kim!
-Not my fucking problem! You added to it, she finished it! Shut up and take it like a fucking adult. Sa han og sendte meg et smil.
-Yeah, she with me and yeah she my girlfriend! You just stay with the guy you had sex with, he must be--- Oh, so he likes the exitement that comes with having sex with a married woman? He dumped you when I DIVORCED YOU, and you want me back now, huh?
Jeg så opp på han.
-I ain't stupid, CUNT! Fuck off, I have Alex! YEAH I SAID ALEX! I FUCKING HATE YOU MORE!!! FUCK OFF STUPID BITCH!! Skrek han og la på, jeg så på han med store øyne.
-Soooo... How was your day, Alex? Spurte han rolig, jeg satte i latter.
-Oh, my day was great! How about yours? Spurte jeg smilende, han så på meg kort og lo.
-Fucking amazing. Sa han og lo kort.
_________________
-I have no fucking idea why I loved that woman... Sa han stille etter å tatt en røyk, jeg møtte blikket hans og tok en slurk av glasset mitt med rødvin.
-Well, you are pretty messed up and crazy... Sa jeg og sendte han et søtt smil, han så på meg med et sarkastisk smil.
-Fuck you, I'm serious. Like, whenever we fought and had big fights, we ended up kissing and fucking like two jack-rabbits...
-Ew, Marshall. Sa jeg og ristet bildet ut av hodet.
-Sorry... But for real though, I think I... That it turns me on to see a woman pissed off or some shit... Han møtte blikket mitt og tok et drag. -I have never seen you pissed off... YET. Sa han og smilte til meg.
-I rarely get pissed off... Sa jeg smilende og satte meg ned i sofaen ved siden av ham.
-Hmm... Sa han tankefull, jeg satte meg inntil han og la meg i armkroken hans stille. -Boobs. Jeg møtte blikket hans.
-What the fuck?? Lo jeg og så på han, han så opp i taket.
-Boobs, tits, jugs.... Booooooooobs....
-You are so wierd... Han møtte blikket og så ned.
-You got some boobs, how does it feel? Is it fantastic, is it grand??
-Marshall, that's uncomfortable...
-Fine... Let's talk about something else then. Ass.
-Oh my god...
-No, it's not that bad! I love your ass, it's great and sexy as hell...
-Marshall, you--
-Shake that ass for me, come on girl, shake that ass for me... Damn, that's good... I might use that some day...
-Marshall... Sa jeg alvorlig, han begynte virkelig å gå meg på nervene med det han holdt på med nå...
-Whaat? It's natural, baby! OH! We haven't talked about Vagi--
-MARSHALL! STOP IT!
-Wow, calm down. Vaginas are great too, they are very great if you have a penis to stic--
-WHAT THE HELL ARE YOU?! 14?! Skrek jeg på han irritert, han så på meg smilende.
-I'm not 14!
-STOP ACTING LIKE IT THEN!! GOD!
Han så på med med et stort smil og bet seg i underleppa.
-I was right, it DOES turn me on... Jeg facepalmet meg selv av hvor lettlurt jeg var og smilte til han.
-I really liked the way you yelled at me... That was hot... Sa han smilende, jeg lo kort og kysset han på kinnet.
-When are we leaving tomorrow? Spurte jeg, han sukket og satte seg ordentlig opp i sofaen mens han tok et drag til.
-7 in the morning tomorrow... Are you sure you should come though? Shouldn't you pack your furniture and shit like that?
-I'll have someone do it for me and send it directly to Cali. Smilte jeg og kysset han lett.
-Lazy ass... Sa han smilende.
-Whitetrash... Sa jeg tilbake.
-Slut.
-Mutt.
-Bitch.
-Motherfucker.
-Fucker.
VI satte i latte og møtte blikkene til hverandre.
-Whiteboy... Sa jeg smilende.
-Whitegirl... Sa han og lente seg mot meg til leppene våre møttes igjen, jeg lo da han begynte å kile meg.
-HAHAHAHA!!! Lo jeg og pep om hverandre.
-Oh my god, I just love your laugh... Sa han og lo med meg, jeg smilte opp til han og la meg i fanget hans.
-I love your smile... Sa jeg og rørte ved leppene hans med fingrene mine. Han så ned på meg smilende.
-I love your eyes... Sa han og strøk meg over kinnet.
-I love your voice... Jeg tok hånden min over hans som strøk meg over kinnet.
-I love your soft skin... Sa han og førte den andre hånden under toppen min og dro den opp sakt til magen min var bar. Han strøk over magen min forsiktig uten å slippe blikket mitt.
-I love how you touch me...
-I love everything about you, you make me fucking insane... Sa han og lente seg ned mot meg til leppene våre møttes.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...