What are you up to??

49 3 1
                                    

Jeg smilte til en forvirret Stacy som holdt en ENDA mer forvirret Brian i hånda mens jeg tok opp mobilen og tastet inn nummeret smilende.

-Alexis, what are you up to?? Spurte Brian spørrende, jeg lo kort idet jeg hørte noen svarte i andre enden.

-Alexis! What a plesant suprise, sweetheart! How are you? Spurte en glad Eric fra andre enden, jeg smilte stort mens jeg satte meg ned i sofaen, blikkene til Stacy og Brian fulgte med på meg i nysjerrighet.

-Never been better, Eric! Look, I have to ask you something... Sa jeg alvorlig, Stacy så på meg urolig.

-Oh, sure. Whatever it is, I'm sure we can make it!

-My boyfriend, he--

-Since when did you get a boyfriend, baby??? Sa han smilende inn i mobilen, jeg lo kort.

-Haha! Uhm, we've been flirting for a long time and we finally got together so, haha. But anyways! He's moving to California, and he asked me to move in with him when he does... Stacy og Brian lyste opp smilende og ganske så lettet over at det ikke var noe ille.

-Oh! 

-Yeah... I was wondering if you could, kinda, "move" my workplace to Vogue in California? If you know what I mean? Jeg kremtet kort, Marshall sa alltid det... Jeg kjente jeg rødmet av tanken og så Stacy pekte på meg smilende.

-That shouldn't be hard! Of course! We'll miss you though... Make sure to stay in touch!

-Of course, I won't forget you guys! 

-Good! Now, how much time do I have to send them your pictures?

-He's leaving tomorrow, and moving this weekend I think... I don't know, I'll text you as soon as I do!

-Great, okay. Bye sweety!

-Bye! Sa jeg smilende og la på, da forandret de stille skrikene til Stacy seg til en høy oktav som kunne knust glass! Hun hoppet opp og ned mens jeg møtte blikket til Brian, han himlet med øya og hviste meg tommel opp før han stappet fingrene inn i øra for å stenge lyden ute. Jeg lo kort, han var så tullete!

-OH MY GOD!!! HE ASKED YOU TO MOVE IN WITH HIM!!! AAAAAAAH!!! Jublet Stacy, jeg gikk bort til henne og så henne inn i øynene mens jeg tastet inn nummeret.

Brian møtte blikket mitt spørrende idet mobilen hans begynte å ringe og så på meg med "really?"-blikket sitt før han tok telefonen.

-Hi boss! Sa han og smilte til meg lurt.

-Ew, don't call me that... Sa jeg surt, han himlet med øya. -Brian, since i can't attend my bestfriend, Stacy, to the Backstreet Boys concert, I want YOU to go with her. AND, and! I want you to buy two Backstage-passes that you can enjoy, on me! Okay, is that understood. Stacy jublet høyt og hoppet opp på meg smilende.

-OH MY GOD!!! Skrek hun.

-Shhh! I'm in the phone! Sa jeg surt og smilte til henne kort idet jeg la på og møtte blikket hennes.

-I'm sorry, I can't go to the concert... Sa jeg trist, som om jeg virkelig brydde meg om de der... Jeg bryr meg om Nick, han er kjekk... MEN! Ehrm, DET skal ingen få vite, ikke EN skal vite at jeg KAANSKJE har hørt på Backstreet Boys når jeg er alene hjemme..?

-It's okay!! OMG!! YOU are moving!! AGAIN!! WITH HIM THIS TIME!! Jublet hun, jeg jublet selv  og Brian jublet med oss for å få oss til å holde kjeft, haha!

-GOD! Oh my GOD! Ropte han, Stacy og jeg sluttet å juble idet han tok opp mobilen. -I have to take a call, jesus... Sa han og blunket til oss lett idet han gikk inn i et annet rom.

Dette skulle bli morsomt å fortelle Marshall... Tenkte jeg for meg selv smilende. 

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now