-Oh my god, drive faster... Klaget jeg, Marshall sendte meg et kort blikk.
-I haven't started the fucking car yet... Lo han og satte nøkkelen inn i tenningen.
-Well "start the fucking car" then! Sa jeg surt og tok meg til tinningen da det begynte å dunke.
-Hey... Lo han. -Remember the first time you sweared? Spurte han og kjørte ut fra parkeringen, jeg så på han og nikket, jeg kunne ikke unngå å le av minnet.
_______Marshall's place 1989_______
Jeg banket på døren til Marshall og så meg rundt i det lille nabolaget stille. Heldiggris... Han flyttet ut for et år siden, som 16-åring. Dumming...
Jeg snudde meg mot døren da den ble åpnet og møtte blikket til Marshall, han smilte til meg lett.
-What's up Whitegirl? Spurte han.
-My mom, she wants me to take dancing lessons... AGAIN. She even signed me up this time, I'm supposed to be there now, but guess who ain't there..!! Sa jeg og lo kort før jeg gikk inn forbi Marshall, han humret og lukket døren bak meg, jeg så Proof satt i sofaen litt lenger inne.
Proof var i hvertfall like gammel som meg, Marshall var den eldste av oss tre, det syntes ikke da siden han alltid er så sinnsykt barnslig...
-What up, Alex!! Ropte han og hoppet opp fra sofaen for å gi meg en god klem, jeg smilte og dro opp toppen min da han slapp klemmen.
(På den tiden der var jeg ikke like guttete, ganske enkelt fordi jeg ikke sto opp i mot moren min og sa at jeg ikke ville gå i det skrapet hun kjøpte meg. Som jeg egentlig ikke forstår nå, jeg mener! Den toppen der var jo helt nydelig!!! Ehrm... Tilbake til historien...)
-What are you two doing then? Spurte jeg og satte meg ned i sofaen ved siden av Proof, Marshall kremtet kort og hevet øyenbrynene mot meg.
-Guess once... Sa Proof og tok opp en Joint. Jeg ristet på hodet smilende. -Wanna try? Spurte han og tok et stort drag.
-That's not legal... Mumlet jeg for meg selv.
-Alex! We're the same age! Since when did people in Detroit care about the fucking rules anyways... Sa Proof og ristet på hodet mot meg. -You seriously gotta stop being so fucking innocent, stand uo to yo mom and say shit, tell her you won't do what she fucking tells you to do whenever she wants you to do shit you don't like. Quit being such a fucking pussy...
-Ey, Proof. Proof så opp på Marshall. -Pass it. Proof ga Marshall jointen og Marshall tok et stort drag før han møtte blikket mitt. -Don't rush it, aigh't? Jeg nikket kort og pustet ut.
-Sorry if I was a little harsh, Alex? No harsh feelings right?
-Man fuck off. Sa jeg stille, Marshall hostet høyt og slo seg selv i brystet før han fikk store øyne og gliste mot meg. Han tok den ene hånden opp til øret.
-Wow, what are my innocent little ears hearing?? Spurte han, jeg viste han fingeren smilende.
-Holy shit! BADASS ALEX!! Ropte Proof smilende og klappet meg på ryggen som om han var skikkelig stolt av meg.
-Don't fuck with the Whitegirl! Ropte Marshall, jeg pekte på han smilende.
-Don't fuck with the Whiteboy neither! Han hoppet opp smilende og viste meg fingeren, jeg viste han fingeren tilbake.
-Don't fuck with the whitetrash is what it is... Sa Proof og så på oss kjepphøyt.
-You're outnumbered by the whitetrash..? Sa jeg og hevet øyenbrynene mot han lurt. Han viste meg fingeren.
-You want this up yo ass?? Sa han smilende. Jeg viste han en knyttneve.
-You want this on your balls? Spurte jeg søtt.
-DAMN!! SHE A FUCKING GURU WHEN IT COMES TO FIRE BACK!! Lo Marshall.
-Man, fuck y'all! Lo Proof og ga meg en klem.
______________________________
-I was so fucking innocent, jesus... Sa jeg smilende og ristet på hodet.
-You ain't innocent anymore though, you were 3 days ago, now you ain't. Sa han og svingte ut av hovedveien.
-Yeah, yeah. Drive faster will ya... Sa jeg surt og smilte kort.
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...