Leaving

29 1 0
                                    

-Oh, but Marshall! I've made your favorite cookies! Utbrøt mamma trist og holdt opp kakeboksen til han, han fikk store glupske øyne og tok en håndfull kjeks i munnen

-Ffffwanks Mffss. Cuffard! Sa han med munnen full av kjeks.

-Ew, forgotten the kindergarten rules?? Chew with your mouth shut! Sa jeg mot han smilende, han møtte blikket mitt.

-You know I didn't went to kindergarten... Han gjorde et stille "duh" mot meg. -No one did, except from you?? Lo han.

-Well, we were fortunate enough to have the "cash" and "the bucks"! Sa hun, jeg møtte blikket hennes med hevede øyenbryn.

-No... Do not say that, it's out of your century! Sa jeg, hun smilte til meg.

-I can be hip and can also HOP! Isn't that what you do, Marshall? Jeg møtte det lattersprengte gliset hans, han kremtet og nikket. -What was it you guys said back in Detroit? Or the D!! Sa hun stolt, oh god... -Yo! I'm the mama o'dis house!

-BWAAHAHAHAHAH!!! Utbrøt Marshall og begynte å hoste noe voldsomt, han slo seg selv i brystet hardt før han møtte blikket mitt. -Got a cookie stuck in my throat..!

-I've listened to your songs, Marshall! Sa hun og smilte til han. -Let me ask you a question... What does "mutt" mean? Han kremtet bort latteren.

-In what way? Lo han, jeg himlet med øynene. Det er dirty er det ikke...

-Uhm, let me see... "You're a slut, but I'm equal, I'm a mutt" I understand it's meaning, but translate it before you leave please??

-Oh... Han møtte blikket mitt latterfullt. -Basically a male-hooker... Kinda. Mamma fikk store øyne.

-You're a male-hooker??! Well goddamn, I'll get the money! Sa hun og snudde seg rundt.

-MOM!! Hun snudde seg mot meg latterfullt.

-I'm kidding! No, I'm PLAYIN' wit'ya!

-Oh lord, have MERCY!! Ropte Marshall smilende.

-Yes, please do... Mumlet jeg flaut, Marshall lo bare enda mer. Dumming...

-And, another thing! Sweetie... Hun klappet Marshall på skulderen før hun møtte blikket hans. -How HORNY are you?? Han fikk like store øyne som meg, først og fremst... MOREN min sa DET!!

-Wh-hahahah! What?? Lo han.

-I mean... Ass like that, Shake that, Fack...Really?

-Mom, you sweared!! Utbrøt jeg, hun møtte blikket mitt.

-No I didn't... F-A-C-K, F-A-C-K!

-I see what you did there... Sa Marshall smilende og pekte fra henne til meg med et lurt smil. -Your mom's fuckin' cool, man!!!

-Man!? OOOH!! Another slang! I get it, MAN. Hun slo han i skulderen.

-Can you get more embarressing, please... Mumlet jeg pipende.

-What, darling? Spurte hun, jeg så opp og møtte blikket hennes med et stort smil.

-Nothing! Just that... Uh... Marshall needs to pee... Han møtte blikket mitt spørrende. -And he'll do it out here... Jeg dro han ut på verandaen. -You go, he needs privacy! Sa jeg, hun så på meg spørrende.

-Then why are you there?? Spurte hun.

-We are basically the same person and we've had...Uh...had some fun in bed. Sa jeg raskt. -I kinda know what the guy have... Hun himlet med øynene og lukket døren, jeg snudde meg mot Marshall.

-"Marshall needs to pee" Ertet han og så på meg med store øyne. -I am so glad you ain't a freestyler, you'd suck so bad...

-Well you already swallow, so we're a great team. Anyways...

-And the bitchyness keeps evolving... Sa han sarkastisk, jeg møtte blikket hans og satte i et stort smil før jeg dro han inntil meg. Leppene hans traff mine mens jeg dro han inntil meg, jeg slapp kysset og klemte rundt han trist mens jeg hadde hodet mitt inn i brystet hans.

-I'll miss your crazy and annoying humor all day... Sa jeg smilende uten å slippe klemmen.

-I'll miss--

-Don't ruin the moment with your "crazy and annoying humor" again...! Sa jeg raskt.

-...Fine... I'll miss your body. Jeg møtte blikket hans.

-You ruined the moment you stupid idiot... Lo jeg.

-Hey, at least I censored it! I was gonna say boobs or your ass, but... Han hevet skuldrene unnskyldene, jeg så på han smilende.

-I love you, whiteboy... Sa jeg og dro han inntil meg igjen. Han kysset pannen min og la armene sine rundt meg.

-I love you too, whitegirl...

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora