Surprising call and outcome

33 3 1
                                    

Jeg reiste meg opp raskt andpustent da vi begge var ferdige, Marshall så på meg spørrende da jeg dro på meg undertøyet.

-Hey, hey, hey! Where you going? Spurte han, jeg sukket uten å møte blikket hans.

-You can stay at the hotel, I gotta go ho- Jeg hadde jo ikke noe hjem... -I gotta go back to Hollywood to finish my movie... Sa jeg og tok på meg toppen.

-Well, fuck that! You can't just leave like that, we just fucked?? I don't know if you remember yourself screaming my name two minutes ago, but bitch! Sa han og reiste seg opp og gikk mot meg, han snudde meg mot han. Øynene mine gikk rett ned mellom beina hans og jeg så raskt vekk.

-Put on some pants, at least... Sa jeg, han lo og gjorde som jeg sa. Han dro meg mot han igjen og stirret meg inn i øynene mens han holdt rundt midjen min.

-Come on, baby... You can't leave just yet, right... Sa han mykt mens han begynte å kysse nakken min stille. -You so fine, Alex... Damn...

RRRRING!

Jeg tok opp mobilen raskt og svarte.

-Alexis Cubard? Svarte jeg, Marshall sukket og slapp taket rundt meg sur.

-Alexis, you're in Detroit, right?? You were supposed to pick up, Eminem? Jeg gjenkjente regissøren til filmen igjen med en gang og nikket, men kom på at han ikke kunne se meg...

-Yeah? I can hear you're thinking something... Spit it out... Lo jeg, han satte i latter.

-Is he there right now? I would like to talk to him! Sa han, jeg så ikke noe problem i det og ga Marshall mobilen.

-Uuuh..? Hello? Svarte han, wow så profesjonell du hørtes ut nå... Marshall fikk store øyne. -You serious? Here? Right here?! Fuck yeah, man! I'll gladly step in for him, yeah! Alex and me are bestfriends, we have good chemistry and everything!

WHAT THE FUCK IS GOING ON?! Tenkte jeg for meg selv og møtte de smilende øynene til Marshall da han satte på høytaller.

-You on speaker! Sa Marshall og lente seg tilbake i sengen med et fornøyd glis.

-Alexis, Marshall is your new boyfriend! Sa han smilende.

-What?? Utbrøt jeg. -What happened to Robert!! We've already filmed half the movie with him!

-Yes, I know, Alexis. But, he quit! I don't know what happened, but he burst out the door. The only one that came to our mind when we thought of someone you know, have good chemistry with, good at acting and can learn his lines fast... Was him!

-How do you know he learns his lines fast! Protesterte jeg.

-We talked to the producer of 8 Mile, now shut up and stay in Detroit! We're there in 2 hours, top! Alex, show him the script and start practise! Sa han og la på, jeg så fra Marshall til mobilen og så tilbake igjen.

Marshall snudde seg mot meg med et fornøyd glis.

-Hello, girlfriend... Sa han smilende.

-Shut the fuck up and put on a shirt. We gotta practise... Sa jeg sur og dro frem manuset fra bagen.

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now