Sooo...

95 4 1
                                    

Marshall gikk ut på balkongen og så ned på stigen som lå der nede på bakken, han snudde seg mot meg med rullende øyne.

-Really... Well, what the hell are WE gonna do then?? And how THE HELL am I gonna get out without your mom noticing? Sa han med en litt sur tone, men han ga meg et lite smil på slutten for at jeg ikke skulle bli lei meg eller noe i den dur.

-Well... She just got home from an exhausting trip, she'll probably go to sleep any time soon... Sa jeg og satte meg ned i sengen stille.

Likte han ikke selskapet mitt? Likte han ikke være i samme rom som meg i lenger tid alene? Hva faen??

-...I'm sorry... Can I please stay here for the night? Again? Lo han, jeg nikket uten å møte blikket hans.

-Or... You could just do as you always do when you're leaving... Go over the railing and on the roof and jump on the car... Sa jeg som om jeg ikke brydde meg.

Jeg ville ikke at han skulle dra, jeg ville at han skulle bli! Her med meg, helt alene på rommet mitt...

Jeg så opp i taket i sjokk da jeg innså det. Jeg var forelsket i han. JEG var FORELSKET i MARSHALL!! Min BESTE VENN siden BARNESKOLEN!!

Marshall sukket og nølte litt da jeg så opp.

-I...You know I didn't mean it that way, Alex... Sa han og da møtte jeg blikket hans. Jeg stirret på han hardt.

-DO I?! For fuck sake, Marshall! If you wanna go then GO! I DON'T CARE! Braste jeg ut og kjente tårene presse på mens jeg snakket. Han bare så på meg med et tenkende blikk (bilde) og lot meg bli ferdig.

-YOU KNOW HOW AND YOU KNOW WHERE YOU CAN LEAVE!! IF IT IS SO DIFFICULT OR HARD TO BE IN THE SAME ROOM AS ME ALONE, THEN GO! Sa jeg høyt, men dempet meg så fort jeg kom på at mamma var hjemme.

Jeg kjente tårene begynte å renne og tørket dem bort fort for at han ikke skulle se det, men selfølgelig så han det...

-Why are you... Begynte han og prøvde å gi meg en trøstende klem, men jeg dyttet ham vekk. Jeg dyttet så hardt at han falt baklengs ned i sengen min, jeg så genseren hans hadde smuget seg opp magen hans som et sceneteppe og avduket en veltrent mage, jeg begynte å stirre men tok meg selv raskt og så bort.

-WOW! WOW!! Fine, I'll leave then... Jeez... Sa han og reiste seg opp fra sengen, jeg snudde ryggen til ham, det så nok ut at jeg bare ikke ville se ham og ikke brydde meg, men jeg ville helst ikke se på når han gikk...

Jeg hørte døren åpnet seg og snudde meg rundt raskt da jeg kjente skylden braste over.

-Marshall! Ropte jeg hjelpeløs, han snudde seg mot meg igjen og jeg lot han se det tårevåte ansiktet mitt. -Please, don't.... Og for første gang på lenge, innrømte jeg både for meg selv og han noe jeg aldri trodde jeg skulle si til noen:

-I need you... Sa jeg og Marshall så på meg med et medfølende blikk før han gikk raskt bort og klemte meg godt.

_____________

Han lå i sengen min og jeg lå med hodet på brystet hans mens han surret det sorte håret mitt om fingeren hans. Jeg hadde aldri følt meg slik før, så... så jente? Ja, riktig nok var vi bare beste venner, det var jo ikke noe mer mellom oss. Jeg tenkte "enda" stille for meg selv, selv om jeg visste det bare kunne bli virkelig i min egen fantasi...

-You know, I've never seen this side of you... Sa han lavt, jeg så opp på ham og møtte de blå øynene hans.

-What side? Spurte jeg, selv om jeg selv visste hva han mente, men jeg ville bare høre han si det.

GUD! Han har kjæreste!! SLUTT!! Han KAN ikke bli din!

Han smilte lett til meg mens han svarte.

-Your soft side. I've always thought of you as one of the boys, y'know... You're always like: "Fuck you, you stupid little motherfucker! Go fuck yourself! What's up, whiteboy! You douche! Yo! My homie!" and my personal favorite; "Yo, stupid ass motherfucking douche! Yeah you! GO FUCK YOURSELF!" And as your bestfriend, I know that means, in your own language: I love you.

Jeg smilte opp til ham og lo en kort latter.

-You have your own language too, whiteboy. Sa jeg smilende, han møtte blikket mitt.

-Oh yeah? What's that? Spurte han spent, jeg blunket til ham.

-"Fuck you" can mean two things with you: either "I love you" or "Fuck you!" And same with the middle-finger. You're basically just like me, you're just more guy that I am! Sa jeg og lo kort, han hevet det ene øyenbrynet smilende.

-Or am I?? Spurte han, jeg lo kort og satte meg opp i sengen.

-I don't have a dick, or balls. But I AM nuts. Sa jeg og da satte han i latter, det var en så JÆÆVLIG tørr vits, men jaja.

-Alex, you got some HUGE balls down there, you just can't see em cause you're a girl. Lo han og ga meg tommel opp.

-Wooo, now I can start bragging about ma balls! Lo jeg og da satte vi i latter igjen.

Fy faen, jeg elsket å være med Marshall sent på kvelden og på tomannshånd.

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now