The chase

37 1 0
                                    

-Aaaaaaaah!!! Skrek Marshall spøkende og spurtet ut i bakhagen med Hector like bak han. Han hoppet unna Hector idet han prøvde å hoppe på han, men han smatt unna. Jeg og mamma sto å så på han smilende.

-Jesus, how much energy can a 34-year old have?? Spurte mamma og så på Marshall viddøyd idet han spratt rundt omkring Hector.

-Well... Sa jeg  og fulgte med han smilende. -It is Marshall. Lo jeg, mamma slapp ut en liten latter.

-The day he grows up, is the day he quits rapping... Cause he will be too old, imagine a 90 year old Marshall rapping "I'm Back" Jeg fikk store øyne og møtte blikket hennes.

-You've heard some of his songs! Lo jeg, hun hevet skuldrene uskyldig.

-I didn't know he was that good!! His songs are funny! Hun så tilbake på Marshall igjen. -I'm glad the fence is so tall, the neighbours can't see who the maniac is...

-Let him run free for a few more minutes and he'll be climbing that fence...

-No, Hector wouldn't do that? He's a good dog.

-I wasn't talking about Hector, mom... Sa jeg smilende, hun satte i latter idet Marshall snublet i sine egne føtter og sklei bortover den fuktige gressplenen, Hector hoppet på han og sleiket ansiktet hans.

-Hey! Ahahah! Quit it! Lo Marshall og prøvde å dytte han unna, men Hector likte han tydeligvis veldig godt! -Alex!! Ropte han latterfullt. -Heeelp!! Jeg braste ut i latter.

-Hector! Come here boy! Ropte jeg smilende og satte meg ned på huk idet Hector glemte Marshall og løp bort til meg. -Kitchen. Sa jeg og Hector løp inn på kjøkkenet idet Marshall kom bort til oss, jeg fikk store øyne. Han hadde gjørme oppetter hele skjorten!! -Speaking of the dog, look what he brought in... Marshall ga meg en sur geip.

-Give it to me, I'll wash it while you two go on Alexis' old room. Jeg fikk store øyne og møtte blikket til mamma.

-Have you changed anything?? Spurte jeg smilende, hun ristet på hodet. Jeg snudde meg mot Marshall idet han dro av seg skjorten og ga den til mamma, til og med mamma fikk store øyne da hun så overkroppen hans.

-Holy moly... That explains the energy... Sa hun og gikk inn, jeg ristet på hodet smilende idet Marshall la armen sin rundt meg og kysset meg på hodet.

-I haven't been in your room at all since you moved here... Sa han lurt, jeg smilte og kysset han raskt på munnen idet det ringte på døren. Jeg møtte blikket hans mens jeg gikk bakover mot døren.

-Well, today's the day! Sa jeg smilende og åpnet døren. Jeg fikk store øyne da jeg møtte de brune øynene hans.

Han skulle akkurat til å si noe da han så bak meg, jeg kjente armene til Marshall legge seg rundt midjen min bakfra mens han la hodet på skulderen min, Marshall sendte han et drepende blikk.

-Brian? Sa jeg lavt og kjente minnene strømme på.

-I herd you were back an--

-What the fuck are you doing here? Spurte Marshall hardt.

Yes.. Why is he here and how did he know I was here??

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now