I'LL BEAT YOUR ASS!!

46 2 6
                                    

______Marshall's POV_____

Jeg dro henne inntil meg, hun dro meg mot henne med beina rundt midjen min og jeg presset henne ned i bilsetet. Stacy stønnet da jeg begynte å kysse nakken hennes og midjen hennes presset seg opp mot meg.

- - - - - - -

-Don't open it unless you think I've forgotten you... Promise me that... Sa jeg og så Alex inn i øynene, hun smilte til meg.

I can't believe I'm even thinking this, I have a girlfriend.

But she's just so... So beautiful... And funny as hell, she's my girl... That's my girl. I don't give a fuck, it may have been a mistake, but that mistake made me realise I have feelings for her... BIG feelings, and I don't want to lose her even though she's moving. I can't lose her...

- - - - - - - -

Jeg rykket til da hånden hennes gikk til skrittet mitt og hoppet unna henne. Jeg så inn i stolen foran meg med store øyne.

What the fuck am I doing?! I can't... I just can't lose her...

-Marshall..? Jeg så bort på Stacy raskt, hun møtte blikket mitt, hun kunne antagligvis lese blikket mitt og bare nikket. -We'll never talk about this again. This never happened. This was all just a big mistake---

-YEAH, NO FUCKING SHIT!! Utbrøt jeg og dro meg i håret, Stacy hoppet himmelhøyt og så på meg med store øyne.

-...Why are you reacting like this anyways? It's not like you're dating someone... Sa Stacy.

Jeg snudde meg mot henne sakte og så på henne med et morderisk blikk. Hun fikk store øyne og så ned på hendene sine raskt.

-Bitch... Sa jeg og gikk ut av bilen surt.

-Marshall! Ropte hun bak meg, jeg bare fortsatte å gå. Ikke faen jeg snur meg. -WILL YOU STOP!??

-NO! Sa jeg løp inn på sykehuset.

-YOU... AAAARGH!! CRACKHEAD DINGLEBARRY!!

Hæ?

Jeg stoppet og snudde meg mot henne spørrende.

-The fuck did you just call me?? Hun løp opp til meg og møtte blikket mitt.

-It got your attention, so... It really doesn't matter, what's wrong? Hun så ned på hendene sine igjen mens hun tvinnet tomlene sine rundt hverandre.

-Alex is in the fucking hospital all alone first of all. And we almost FUCKED! Sa jeg og gikk inn på sykehuset, jeg holdt over skrittet og unngikk alle blikk inntil jeg endelig kom til rommet hennes. Jeg åpnet døren og fikk store øyne.

-Where the fuck have you been?? I'm starving, get me somethin' to eat already!? Sa hun, jeg fikk enda større øyne, hun hevet øyenbrynene mot meg smilende. -Got you..!! Lo hun, Stacy dyttet meg inn døren slik at hun kom inn selv og smilte stort til Alex.

-Oh my god! How long have you been awake!! Sa hun og praktisk talt hoppet opp i sengen ved siden av henne.

-15 minutes or so, but I'm hungry. So get me something to eat--- Hun fikk store øyne, hva? -Stacy, can you get me something to eat?

-Sure, anything special you want?

-My favorite if they have that. Sa hun raskt, jeg smilte kort.

-What's your favo---

-Pancakes with cream on top. Sa jeg raskt og satte meg ned i stolen, ÅH SHIT! Jeg dekket meg til raskt. DET var det hun stirret på... Ehrm...

-Yeah, but your pancakes are the best. Sa Alex og smilte til meg, jeg lo kort og nikket stolt.

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora