Caliiii!!!

59 5 2
                                    

-I hate to fly... Sa jeg surt mens vi gikk ombord i flyet, han så på meg smilende idet vi satt oss ned på plassene våre.

-Really? You still hate that? Han lo kort og ristet på hodet mot meg.

-Hey! Shut up, you're still scared of giraffes!  Han møtte blikket mitt alvorlig.

-I'm not scared of them! I just don't like their necks, it's creepy as hell... Sa han og så på meg surt, jeg satte i latter.

-Wuss. Sa jeg smilende og rakte tunge mot han.

-...Oh, look at that! Fasten your seatbelt! Sa han og festet beltet mitt smilende. -You gotta stay safe! Sa han og klappet meg på hånden smilende.

-Marshall, pause. Sa jeg og så ut av vinduet i redsel da flyet begynte å kjøre.

-Hey, hey... Han vendte blikket mitt mot han og så meg inn i øynene alvorlig.

-It's gonna be fine, okay? Jeg nikket, men jeg var ikke helt overbevisst. Jeg så ut av vinduet og tok hånden hans i min, han vendte meg mot han igjen. -Look at me and not out there, it's gonna be fine. Okay, baby? 

-I'm scared... Sa jeg pipende.

-I know you are... I'm here. Sa han og kysset hånden min uten slippe blikket mitt. -I'm right here. Sa han og smilte til meg lett.

______________

Da vi endelig hadde kommet oss opp i luften var ikke flyskrekken like ille lenger.

Du skjønner, da jeg sist tok fly til New York med Sascha, hadde flyets motor stoppet siden en fugl hadde fløyet inn i den. Det førte til at det kom røyk ut av motoren og flyet buldret og luktet røyk, det skjedde da vi skulle lande i New York så det var ikke så ille. Men frykten for det som kunne skjedd har vært med meg siden...

-You okay? Spurte han, jeg lå i armkroken hans og så opp på han mens jeg nikket. 

-Yeah, I guess... Is there any food around here? Spurte jeg og så meg rundt idet en servitrise kom bort til oss. Jeg hadde betalt flyturen slik at vi fikk fly med første klasse, Marshall hadde bokstavlig talt demonstret mot meg, men jeg ville gi han noe for alt han har gjort for meg! 

-Hi there! Is there anything I can get you? Wine, food? Spurte servitrisen og smilte til oss.

-Yes please! I would like the Wine, which should I have?

-Oh, we have a great year right here! 1892, would you like that? Jeg nikket til henne smilende, servitrisen møtte blikket til Marshall.

-Do you want something to drink or eat? Spurte hun og smilte til han, han så opp på henne nærmest forvirra. Jeg lo kort.

-Do you have beer? Spurte han, servitrisen fikk store øyne og ristet på hodet sakte. Jeg satte i latter.

-Marshall, we're on a plane... Of course they don't have beer! Lo jeg.

-No, I'm sorry! Anything else? Spurte hun, fortsatt like glad, det gikk meg nesten på nervene hvor glad hun var...

-Uhm... I'll take what she have. Sa han til slutt, servitrisen nikket og gikk fra oss. Jeg satte i latter idet han møtte blikket mitt.

-Whaat? Spurte han smilende, jeg lo igjen og kysset han på kinnet.

-"Do you have beer?" Etterlignet jeg i en dyp stemme og lo igjen, servitrisen kom bort til oss med glass og en flaske vin. Hun helte i glassene våre og smilte til oss før hun gikk videre.

-They could've had it! You never know these days! Sa han og tok en slurk, han lagde en sur grimase.

-This is why I prefer beer, it doesn't taste rich people...

-Have you tasted rich people? Spurte jeg og lo kort.

-Aren't you rich? Then yes I have... 

Ekling, men jeg kunne ikke la være å le!

___________________ _ _

Bare rask beskjed!

Jeg la ut et kapittel her i går, men den ble flagget fordi jeg brukte mange banneord og seksuellt ladet materiale tydeligvis... Kapittelet er bare synlig for meg og mine følgere, så hvis du vil lese det må du følge meg, haha! 

WAKE UP CALLOù les histoires vivent. Découvrez maintenant