What..?

39 3 1
                                    

-Yo, how y'all want the meat?! Ropte Marshall etter å ha sniffet den gode lukten av grillet kjøtt en liten stund, jeg gliste og snudde meg mot han fra gjengen.

-You're the cook, Marshall! Lo jeg, Proof braste ut i latter. Jeg snudde meg mot han spørrende. -What?

-You said cock!? Han lo så hardt at tårene rant nå.

-What?! NO! I said cook!! Protesterte jeg, men jeg kunne ikke slutte å le selv da Marshall kom inn i samtalen igjen.

-I'm the cock, I'm the cock!! Hey, while we're on the topic! How'd y'all want the hot-dogs? Nå lo jeg så mye at jeg gråt!

-I think Alex want another kind of hot-dog, you know what I'm sayin... Sa Bizarre og begynte å jokke luften, jeg kunne kjenne kinnene mine begynte å bli varme og jeg visste at jeg antagligvis så ut som en tomat...

-Hey, Slim! We don't need no ketchup, she right there! Proof grep tak i meg og førte meg mot han smilende.

Japp, jeg så ut som en tomat.

-Ey, let go of me! Lo jeg, Proof lo den smittende latteren sin uten så mye som å VURDERE å slippe taket rundt meg.

-Slim, here's your ketchup-girlfriend! If you make her laugh a little more, the girl will turn purple! Sa Proof og slapp meg mens han dyttet meg inn i Marshall, han snudde seg mot meg idet jeg braste inn i han så jeg endte opp i armene hans.

Han så ned på meg smilende.

-Is this were I tell the joke about the two tomatoes that crossed the road? Han sendte meg et lurt smil mens jeg stablet meg selv på beina og ristet på hodet mot han.

-Is this the part where I cut the "hot-dog" in half..? Spurte jeg og så på han smilende, han dekket seg til beskyttende før han snudde seg mot grillen igjen med et påpasselig blikk. Han så seg konstant over skulderen!

-EY, ALEX!! Jeg snudde meg rundt og møtte blikket til Mr. Porter.

-Huh? Spurte jeg fraværende, han pekte inn.

-I think I heard someone at the door? Sa han, jeg hevet øyenbrynet mitt mot han.

-Fuck off, you can't trick me! Lo jeg. -If you want to get rid of ME, you have to get rid of HIM too... Sa jeg og pekte på Marshall, han snudde seg mot meg med hevede øyenbryn.

-Well damn, girl... Sa han smilende og la det siste kjøttet på tallerknen og satte det på bordet. -There, have a bite...

-Dude, that's a fucking understatement of what I'm gonna have here... Sa Bizarre og stirret på maten som om han aldri hadde sett det før.

Gutta satte seg ned ved bordet, jeg smilte til gutta og gikk for å sette meg ned, men Marshall grep tak i hånden min og snudde meg mot han så vi sto ansikt til ansikt.

Han så meg inn i øynene og lo kort.

-I need some help, you comin? Spurte han, jeg så hva han hadde i tankene og sukket kort før jeg nikket.

Vi gikk hånd i hånd mot døren inn.

-Ey! Where are you two goin?? There's plenty of food for everyone here! Sa Proof og pekte på bordet.

-Speak for yourself, you dumbfuck... Sa Bizarre og stappet i seg enda en stor kjøttbit.

-Shut up and eat... Lo Proof og klappet han på ryggen smilende.

-I'm just gonna help Marshall with something, we'll be right back. De sendte oss et kort blikk med et lite glis før de alle nikket og lot oss gå.

Vi gikk inn og Marshall lukket døren bak oss før han snudde meg mot han så leppene våres kolliderte sammen.

For å være ærlig var jeg litt sjokka, jeg trodde vi skulle snakke?!

-.-

Jeg trodde Marshall skulle snakke med meg alene..?

...Jeg...Bare...Ingen kommentar på den dumheten takk...

Jeg førte hendene mine rundt han og dro han inntil meg så kysset ble dypere.

DING! DONG!

Vi skvatt unna hverandre, det VAR noen på døren?!

Jeg møtte blikket til Marshall spørrende.

-You expecting someone? Spurte jeg, han ristet på hodet og dro meg mot han igjen, men jeg dyttet han unna og gikk mot døren. Han stønnet høyt mot meg surt.

-Alex, it's probably just some fans! Let it go, they'll leave soon... Sa han og førte hendene sine rundt meg bakfra, jeg åpnet døren raskt og så på Marshall.

-It's not fans, you stupid idiot... It's—- Jeg møtte blikket til personen utenfor døren og måpte, Marshall så forbi meg og fikk store øyne.

-Uhm... Hi... Hun gråt, jeg klarte ikke si noe, Marshall var den som brøt stillheten.

-Stacy?!



WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora