Merry Christmas...

21 2 0
                                    

------2003-----

-It's been so long!! Sa jeg og dro han inntil meg i en klem da jeg nok en gang gikk inn huset til Marshall, han humret i klemmen.

-You've been at my place hundreds of times by now, christmas ain't anything different. Lo han, jeg slapp klemmen og så han inn i øynene.

-Christmas is different! Jeg slo han i skulderen smilende. -Christmas is the best time of year!! And don't ruin it you stubborn donkey... Han himlet med øynene mot meg.

-Allright... Hey, I know a christmas song... Jeg møtte blikket hans smilende.

-Sing it!! Lo jeg og satte meg ned i sofaen.

-Jingle Balls, Jingle Balls! Santa broke my balls, both of them. Santa Clause is a big, fat, fraud. You know this if you're broke... Jeg hysjet på han da han braste ut i latter.

-Who's gonna come celebrate? Sa jeg og ristet på hodet mot han, han er så jævlig barnslig...

-D12, Kim and the girls. Nate'll be here too. Jeg møtte blikket hans.

-My mom too... Jeg kremtet kort. -What about Debbie... Sa jeg stille, jeg merket blikket hans på meg, jeg så opp på han. Han stirret på meg hardt. -She's your mother...

-She shouldn't have been a mother. Freste han surt og gikk bort til kjøleskapet, jeg reiste meg opp fra sofaen og gikk bort til han. Jeg la armene mine rundt midjen hans bakfra da han reiste seg opp, han så ikke på meg.

-I know how you feel about her, but it's christmas... Give her a chance. In the worst case, just tell her to leave... Sa jeg forsiktig, han gikk ut av grepet mitt før han snudde seg mot meg.

-She's gonna ruin the whole motherfucking day! Jeg hysjet på han forsiktig.

-You don't know that---

-Yes I fucking do, Alex! Øynene hans lynte, jeg gikk bort til han og kysset han lett.

-Do you love her? Spurte jeg, et enkelt spørsmål. Han så meg inn i øynene og så bort med et kvalmende blikk.

-Of course I love her, she's my mother... Sa han litt bittert, jeg kysset han på kinnet. Han møtte blikket mitt igjen.

-Then invite her... Come on... Jeg smilte til han beroligende, han sukket. -Marshall...

-Fine. Sa han og hevet hendene mot meg. -I don't want it, but fine!

-And calm your balls, Romeo. Han møtte blikket mitt og lo kort.

_______________

Alle satt rundt bordet og spiste, det var helt stille. Jeg sverger, man kunne ta på spenningen i luften...

-Daddy, could you pass the turkey!! Ropte Haillie, alle humret kort og Marshall nikket med et lite smil før han sendte tallerkenen med kalkunen på. Kim kremtet kort.

-Don't eat too much now sweetie, you don't want a stomach ache do you? Smiler hun, Haillie rister på hodet raskt.

-No, I don't want daddy to be sad and do the boo-boo face! Alle ler da Marshall setter seg lenger ned i stolen med et litt sjenert utrykk og et lite smil.

-Oh, the boo-boo face, huh? Ler Dre med et smil, Marshall dekker ansiktet sitt med hendene. -You gotta tell me about that!

-When Marshall is sad around Haillie, he makes a sad face. It's adorable! She immediatly runs over to him for a hug... Jeg smilte til Haillie da hun møtte blikket mitt.

WAKE UP CALLOnde histórias criam vida. Descubra agora