_______Marshall's POV______
-6567, 6568, 6569—- Weeey 69 though... Fuck, I'm so fucking damaged...
-Get your white ass up, someone bailed you out. Sa en sikkerhetsvakt og hørte nøkler klirre i låsen.
Jeg åpnet øynene og stirret mot vakten da han åpnet døren.
-Who?? If it was Proof, I'mma seriously point the gun at his face until he takes the goddamn money back! Sa jeg advarende mens sikkerhetsvakten tok håndhjern på meg, jeg hadde vært litt voldelig i kjeften siden jeg kom hit så de tok aldri noe sjanser...
-It was a woman, she waiting for you outside... Sa han, Kim altså. Kim som sa "I won't bail you out unless you put the fucking gun down!"
TEKNISK sett så LA jeg jo fra meg pistolen, men det var jo fordi en hel gruppe av politi siktet seg inn på meg med pistoler selv...
-That fucking bitch then... Sa jeg stille, sikkerhetsvakten dyttet meg foran han. -Hey watch it cocksukcer! Utbrøt jeg sur, han dyttet meg en gang til, jeg snudde meg mot han og stirret han hardt inn i øynene. -Do that again, fucktard! I'mma KILL ya!
Han sukket kort og åpnet en dør bak meg, jeg hørte et gisp bak meg meg, men snudde meg ikke rundt, jeg fortsatte å hoppe mot sikkerhetsvakten sur.
-Fuck man! You respect me fucker! Han snudde meg rundt så han kunne ta av meg håndjernet.
-Fuck you! Sa jeg og tok til meg de såre håndleddene.
-You can leave now, she's right behind ya... Sa han og pekte bak meg, jeg sendte han et surt blikk før jeg snudde meg rundt.
-Yo, slut! Didddd—- Ha..
_______Alex's POV_____
-ALEX? Utbrøt han, jeg så på han med kritiske øyne, men munnen smilte som bare det.
-I knew you would end up behind bars someday... Sadly, I couldn't poke you with a stick, I had to get you out! Jeg sendte han et stort smil mens jeg ristet på hodet. -Stupid fucking idiot... Lo jeg, han så på meg med vidåpne øyne før han løp mot meg og slo armene rundt meg. Han skviste meg som om jeg var en gigantisk bamse, FOR GOD SAKE!! Wææææ!
-Oh my god, Alex... Sa han og stirret på meg da han ENDELIG slapp taket. -It's really you! Shit, you fucking! DAMN!!
-Jesus, calm you palms mister. Your palms are sweaty, knees week, arms are heavy... Lo jeg og blunket til han, han satte i latter.
-You saw the movie? Jelly?? Sa han eplekjekt, jeg så på han smilende.
-The girls name is Alex... Tell me the story of that will ya?
-...No comment, do you got a car? I wanna get out of this fucking place... And do you have a place I can stay, I'm REFUSING to go back to that house! Sa han, jeg sukket og gikk ut av stasjonen, han fulgte etter meg hakk i hel som en jævla hund på løpetid!
-Where is your car? Spurte han da han ikke så den lille bobla jeg normalt kjørte rundt i.
-It's in Hollywood, we gotta walk. Køddet jeg, han fikk store øyne.
-Bitch, I can't walk around in Detroit like a normal fucking person?! I'll get fucking BOMBED by paparatzies and girls—
-It's over there, it's a rental! Hahahaha! Your face!!! Lo jeg, han slo meg lekent i skulderen og satte seg inn i førersetet.
-Nice ride... Sa han smilende og startet den opp, jeg nikket smilende og hviste veien. -Ey, what's up with you then?
-Nothing much, me and Brian are back together and thanks for the invite to your wedding? Sa jeg sur, han møtte blikket mitt.
-Don't even remind me of that day, it was doomed to fail and I didn't read the MEMO!! Sa han dramatisk, jeg satte i latter.
Gud som jeg har savnet han!
...
SOM VENN!
Ikke få deg noen tanker nå, vi skal bare være på samme hotellrom... Greit nok, den har bare en dobbeltseng, men vi er bare venner!
Vi er kanskje eks-kjærester, men vi var bestevenner først! Det kommer ikke til å skje noen ting, bare en HELT vanlig overnatting!
-Fuck, it's warm in here! Utbrøt han, jeg så på han kritisk.
-You ARE wearing a thick hoodie in the middle of the summer in a car with air-codition that doesn't work, so I wouldn't blame you....
-Well, fuck you! Could you help me take off my fucking jacket, "princess"...
-Ugh... Stønnet jeg surt og lente meg mot han, jeg dro ned glidelåsen, selvfølgelig låste den seg HELT nederst på jakken! SÅ GJETT HVA JEG MÅTTE GJØRE!
Jeg bøyde meg ned og prøvde å få løs låsen, selvfølgelig tok han det hele feil som alltid...
-Woah, Alex... Not in the car, wait until we got to your place—-OUFF!! Jeg slo han i magen mens jeg lo kort. -Hey! I'm driving here! Don't hit the driver!
-I hit whoever I wanna hit, I'm a girl! Sa jeg og smilte fornøyd da låsen endelig rikket seg så jakken var helt åpen.
-Not only you going down on me, you also undressing me, damn guuurl...
-Not suiteable! I have a boyfriend, shut your mouth you dirty perv!
-"Dirty Perv" is apperantly my new nick-name, what happend to whiteboy??
-He died!
-Wow, hello negativity!
-Shut up and let me take this shit off before I knock you out... Han satte i latter mens jeg ENDELIG fikk dratt av ham jakken. Jeg brettet den sammen og så på armene hans, han satt i en hvit tank-top så jeg så den nye tatoveringen hans på armen av Haillie og D12... De var ganske gamle NÅ, men for meg var de nye.
Jeg tok meg selv i å stirre og så bort raskt.
-You got any cigarettes? Spurte han, jeg møtte blikket hans.
-And I here I was, hoping you were sober and everything...
-Hope? I'm literally the one who kills everyones hope, do you have any cigarettes?
-Guess once, blondie...
-Fuck you, whitegi— Naw, wait... She died!
-Fuck you! It's around the corner.... Sa jeg og så han svingte inn og parkerte før han møtte blikket mitt.
-Dead, dead, dead! Sa han med en ertende stemme.
-Blondie, blondie, BLONDIE! Ertet jeg mot han smilende, vi så på hverandre alvorlig før vi begge braste ut i latter på hvor dumme vi hørtes ut.
Vi klemte hverandre smilende.
-Man, I missed you whitegirl... Sa han smilende.
-I've missed you too, whiteboy... Sa jeg tilbake.
VOCÊ ESTÁ LENDO
WAKE UP CALL
FanficAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...