Sexually Frustrated

33 3 3
                                    

______Marshall's POV_____

-WHAT THE HELL DO YOU MEAN YOU GOTTA FUCKING WORK!! SHE'S IN THE MOTHERFUCKING HOSPITAL!! IN ANOTHER DAMN STATE! Skrek jeg inn i mobilen.

-I'm sorry, Marshall!! I just got a raise and I can't leave in the middle of a surgery! I'm sorry, but I really gotta go... Give updates on twitter or something, she got in touch with some girl and she probably wants her to know she's okay. Sa han og la på.

-Fucking bitch ass, idiot... Sa jeg surt og så opp idet døren til rommet åpnet seg, Haillie, Lanie og Whitney kom løpende bort til meg med store øyne.

-Daddy! Sa de i kor, jeg satte meg ned på huk og dro dem alle inntil meg. Lanie møtte blikket mitt.

-Uncle, aunt Kim is downstairs buying us all food. Sa hun, jeg nikket og kysset pannen hennes mens jeg så bak på Alex som lå i sykesengen. Haillie slapp klemmen og løp bort til henne, hun satte seg på stolen og strøk henne over kinnet.

-Is she okay?? Sa hun trist, Kim kom gående inn i rommet og sendte meg et forsiktig smil. Vi prøver. Vi er fremdeles i strupen på hverandre, men vi prøver å få det til å fungere mellom oss, for jentene. Ikke faen om vi skal krangle foran dem, det er vansklig nok...

-She's just sleeping, she'll wake up in no time... Sa jeg stille og ga Kim en rask klem, men hun slapp ikke klemmen.

-What happened? Hvisket hun inn i øret mitt, jeg sukket kort.

-She'll tell you when she wakes up. Sa jeg bare og slapp klemmen. Jeg gikk bort til Haillie, løftet henne opp og satte meg i stolen. Hun satte seg på fanget mitt og fortsatte å stryke kinnet til Alex stille.

-Why doesn't she wake up?? You try. Sa hun og snudde seg mot meg.

-Why should I try? Smilte jeg, dobbeltforstand...

-Because you always wakes us up somehow... Lo hun, jeg smilte til henne lurt.

-I don't think yelling is suitable in a hospital, sweetheart... Lo Kim bak meg, jeg sendte henne en grimase da Whitney kom løpende og satte seg på fanget mitt hun også. Hun så på Alex stille.

Plutselig braste døren opp og Stacy kom inn døren. Hun fikk store øyne og det var tydelige tårer som hadde rent ned kinnene hennes. Hun møtte blikket mitt og smilte til kort til alle de andre før hun så tilbake på meg igjen.

-How is she?? Spurte hun og kremtet kort, stemmen hennes skalv. Jeg sukket.

-She's sleeping! Sa Haillie raskt med et smil om munnen, Stacy smilte til henne varmt.

-I don't believe we've met? My name is Stacy! I'm one of Alex's best friends. Sa hun og smilte til alle sammen.

-I'm Haillie, my dad's one of aunt Alex's best friends too. Sa hun tilbake, that kinda hurt... Stacy blunket til henne.

-And I'm Whitney! Sa Whit fra fanget mitt.

-Alaina, but everyone calls me Lanie. Sa Lanie og så bort på Kim idet hun la fra seg posen jeg antok var full av matvarer, før hun gikk bort til Stacy og tok hånden hennes i sin.

-I'm Kim. Jeg så opp og kremtet høyt.

-You heard something from Dr. B.A.F? Sa jeg til Stacy, Kim slapp hendene hennes og satte seg ned i sofaen i hjørnet av rommet.

-Pleasure to meet you all. Smilte Stacy, før hun møtte blikket mitt. -He's performing a brain-surgery, it might take a while... Sa hun, jeg merket sinnet boblet i meg. -And remember to tweet. Sa hun, jeg himlet med øynene og tok opp den knuste mobilen hennes fra lommen min. Woops. Jeg skrev bare noe kort:

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora