Marshall kom inn i garderoben etter opptrednen og smilte stort til meg da jeg møtte blikket hans. Jeg hadde sett alt på tv-en i garderoben, og fy faen han var god! OG morsom! Haha!
Han dro meg inntil seg og kysset meg lett før han møtte blikket til Proof, slapp taket rundt meg og tok håndkleet han rakte han for å tørke seg i ansiktet
-Thanks dawg, but how did you know? Spurte han, Proof så på han smilende.
-Man, you loved Alex when she was boyish and one of the guys, now she's a fucking model! I would be fucking surprised if nothing happened between you guys... Sa han og lo, jeg smilte til han og møtte blikket til Marshall igjen.
-So, how long will you be in New York? Spurte jeg, alle ble stille og Marshall fikk et litt pint blikk i øynene.
-Uhm... About that. You wanna move back to Detroit with me? Spurte han, jeg så på han med store øyne.
-Marshall, I... Begynte jeg, men han avrbøt meg i frykt for svaret mitt.
-I don't have a nice housee, or fancy cars... I can't afford it, cause the money isn't here yet, y'know... But it doesn't mean we can't have a great time together!
-I know that, but...
-And Hailie miss you! She hasn't seen you in a whole year!
-Marshall! Han møtte blikket mitt trist. -I can't move, I have work here! Marshall... Sa jeg trist og prøvde å stryke han lett over kinnet, men han gikk forbi meg og satte seg ned i sofaen bak meg.
Jeg snudde meg rundt og så han inn i øynene.
-Long distance relationship won't work, Alex... It never does... Sa han stille, jeg sukket og nikket med han.
Stacy, Brian og Proof så på diskusjonen vår stille fra et hjørne inntil jeg møtte blikket til Stacy, hun nikket og dro med seg de to andre ut. Det var det bra med Stacy, man trengte ikke si noe for at hun skulle forstå.
Jeg satte meg ned i sofaen ved siden av ham og dro han inntil meg, vi kysset kort og møtte blikket til hverandre.
-Do you love? Spurte jeg, han nikket med en gang.
-Of course... Sa han og smilte trist.
-And I love you, we've both loved eachother for a long time. A long time a part as well, this will just be the second time... It won't change anything... Sa jeg rolig, han sukket og ristet på hodet.
-It will change everything... I DO love you, Alex... You have no idea how much, but I still love Kim. Nothing can change those feelings, no matter what I will always love her. Even though I fucking hate her, I still love her... It's fucked up, I know...
-Where are you going with this... Spurte jeg litt trist over det han sa, men jeg var forståelsesfull og ville han skulle fortsette. For å få det ut.
Han så meg inn i øynene igjen, helt alvorlig.
-My point is, Kim still lives in Detroit... What if I... What if I forget you and get back together with her! Sa han og dro seg i håret.
Ja... Hva om....
________________________
Rask shoutout til @nataliegrefslie98 for å lage denne videoen!! Utrolig bra laget og sinnsykt gøy at den er inspirert av historien min!! Love you!
YOU ARE READING
WAKE UP CALL
FanfictionAlexis Cubard og Marshall Mathers har vært venner siden barneskolen, de har hjulpet hverandre i tykt og tynt. Nå for tiden sliter Marshall med det å fryse på scenen midt i en battle, og han mister troen på seg selv. Alexis vet at hun alltid kan regn...