April - 5 days left

26 1 0
                                    

-Hold on, you leaving!? Utbrøt Proof og så på Marshall med store øyne. Marshall nikket sakte mot han ironisk og møtte blikket mitt.

-She's leaving too? Sa han og lo kort, Proof kunne ikke unngå å le og slo han i skulderen smilende.

-At least I can kiss Alex goodbye... Sa han og hevet øyenbrynene mot meg smilende, jeg blunket til han.

-You can kiss my ass if you wanna kiss anything! Utbrøt han og pekte på Proof smilende, de ga hverandre en broderlig klem før Marshall ENDELIG satte seg inn i førersetet, han lukket ikke igjen døren da. 

Jeg så på klokken stresset og prikket Marshall på skulderen, han snudde seg og møtte blikket mitt.

-We have to go, Marshall. Sa jeg, Marshall så på meg surt med et barnslig uttrykk.

-Hold on!! Lo han og snudde seg tilbake til Proof.

-Marshall, NOW. Sa jeg, han viftet med hånden i ansiktet mitt. -NOW! Marshall hoppet til og det samme gjorde Proof, han møtte blikket mitt.

-Fine! Oh my god... Sa han og lukket igjen døren, men vinduet var fortsatt åpent, Proof tittet inn og møtte blikket mitt.

-Y'all good right? Spurte han, vi så på han spørrende.

-Yeah? Of course, thanks to you doody! Lo Marshall og poket han i magen spøkende.

-Good, cause you better fucking start planning the wedding soon, she's already yo goddamn wife! Lo han, Marshall og jeg braste ut i latter smilende.

-"Marshall, honey?? Get your goddamn ass out of bed and feed the dog!" Sa jeg spøkende.

-"I ain't gettin' out of the goddamn bed, Petunia!! Go fuck yourself!!"  Han viste meg fingeren smilende.

-I'll gladly fuck myself, I'm the hottest thing in here... Sa jeg kjepphøyt, Marshall hevet øyenbrynene mot meg smilende og begynte å stramme musklene.

-I'm a fucking super-model... A fucking good-looking one too... Sa han og studerte seg selv i speilet før han sendte meg et kjepphøyt blunk.

-At least Alexis actually got the job of being a super-model. You were too fuckin' ugly with your pointy ass nose. Sa Proof smilende.

-Fuck you, I said no cause I knew I would ruin guys around the worlds selfesteem... Sa han like kjepphøy.

-Yeah, they'd be sooo jealous of a blonde white guy grabbin his nuts all the damn time... Sa jeg sarkastisk.

-Bitch, I'll slap you. Sa han spøkende og poket meg i magen smilende.

-Jealous of your stanky ass-- Marshall hoppet ut av bilen og spurtet etter Proof da han satte i latter og løp vekk.

-MARSHALL!! Skrek jeg høyt og kunne ikke la være å le da de stoppet opp og snudde seg mot meg synkront med store øyne. -Get in the goddamn car and let's go! Ropte jeg, han stønner høyt og subbet bortover fortauet før han satte seg inn i bilen igjen. Han lukket igjen døren og ga Proof fingeren og så snudde han seg mot meg og viste meg fingeren. -Childish as always... Jeg ristet på hodet smilende.

-You know me, I'll never grow up! Lo han og vinket hade til Proof før han ENDELIG startet bilen og kjørte ut fra parkeringen til flyplassen.

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now