Stacy's back

34 4 3
                                    

-Why are you here in Detroit? Spurte jeg og ga Stacy et glass vann mens vi satte oss ned i sofaen, Proof hadde nettopp dratt til enda en fest ved 8 Mile Road. Jeg sverger, han gjør nesten ikke noe annet! Haha!

-I'm... I came here because of you? I've missed my bestfriend... Hun smilte til meg lett, jeg smilte varmt tilbake.

-I've missed you too, baby... Sa jeg og lo mens jeg så blikket til Marshall. Han satt i sofaen ved siden av meg og stirret på meg med store øyne.

-Baby? Spurte han.

-Bestfriends in girl-versions, duh? It's the same as you and Proof does?

-I don't call him "baby"?? I ain't gay?!

-...Doody?

-Oh, that... I don't even know where that shit came from, it just stuck with us??

-Always brothers, though! Crazy people you two! Sa jeg smilende og klappet han på ryggen før jeg snudde meg mot Stacy igjen.

-Why did you break up? Spurte jeg og kremtet kort, hun så ned i gulvet stille.

-He... He was acting wierd, I don't think he actually loved me... He just thought he did and kissed me, which made me think he'd broke up with you or you broke up with him! I would NEVER done it if I knew you guys were still together!!

-I understand, REALLY I do... Sa jeg og smilte lett til henne, jeg gjorde egentlig ikke det, men jeg trengte virkelig en venn nå. Hvertfall slik som forholdet til meg og Marshall er for øyeblikket, det er flott det er ikke det altså! Det er bare... Krangelen som ikke uungålig kan kun ende i en hending, og det visste jeg godt.

-You do? Really?? Spurte hun, og for første gang så jeg et ordentlig smil om munnen hennes. Jeg nikket til henne og smilte tilbake.

-So, where are you staying? Spurte jeg, hun kremtet kort.

-At the other side of 8 Mile. A hotel.

-Ah... Vi snudde oss mot Marshall. -Why not over here? Spurte han.

-Because! It's frickin dangerous at night over here... Lo hun, jeg nikket meg enig. Det var sant.

-Yeeeah, you wouldn't survive over here if you walk around sayin' fricking all day... Lo han.


__________


-Okay, bye! Sa Stacy smilende og klemte rundt meg godt og møtte blikket mitt igjen da hun slapp taket. -Wait! You guys back together now? Spurt hun, jeg nikket kort.

-Yeah... Sa jeg, hun så på meg med smale øyne, men da kom Marshall frem bak meg og smilte til Stacy.

-See ya later, Stacy. Sa han, hun smilte tilbake til han og møtte blikket hans.

-You know what, Marshall? Jeg sendte henne et spørrende blikk, hvor ville hun NÅ da..?

-No? What? Spurte han, hun smilte til meg.

-The first time we met, when you came back from... I think it was California?? Marshall nikket kort da han skjønte hvor i "tidsrommet" vi var. -You came to Alex's place and I gotta admit... I thought you were so DAMN hot, when I got Alex under four eyes, I asked if I could make a move. She said yeah and sure and whatever. But little did you know... Sa hun og møtte blikket mitt smilende. -I saw how you felt for hiiim in your eeeeeeyes!

-STACY!! Hisset jeg da jeg merket blikket til Marshall på meg, han så på meg med et eplekjekt glis om munnen, som han desperat prøvde å skjule..!

Åh, guuuuud... :(

WAKE UP CALLWhere stories live. Discover now