Bomb Goes Off

42 3 1
                                    

#####2 Måneder senere#####

-I'm going back on tour tomorrow. Sa Marshall.

Jeg så på han med store øyne.

Helt siden han hadde fått masse oppmerksomhet og begynte å bli berømt var han blitt så JÆVLIG høy på pæra! Ja, så var han jo i tillegg både HØY og FULL...

-You JUST got back home after touring for 1 month! Utbrøt jeg og så på han sjokket, han tok opp røykepakken fra lomma og tente den før han møtte blikket mitt.

-Yeah, that's life. Sa han og tok en blås til, jeg så på han irritert.

-Well, your life wasn't ruining mine before!

-Wha-Ruining? What the fuck, Alex?? Han pustet ut en stor sky av røyk mot meg og lo kort da han så jeg viftet det bort sur.

-Stop it! You know I hate that!

-I know you do, you're cute when you're pissed... Lo han og tok enda et drag, jeg sendte han et drepende blikk.

-...What? Spurte han, han så ut som han koste seg noe skikkelig mens han røykte i kroken av sofaen.

-You done with being a complete jerk now? WHY do you have to tour so much?? I want you to be here with me... Sa jeg og smilte til han uskyldig, han hevet øyenbrynene mot meg mens han tok enda et drag.

-Alex, they are my fans... After the release of the "My Name Is" video, people like my music and buy my cd! I can't leave them and just not do any shit to keep em, I gotta give em somethin back... Sa han, jeg så på han med store øyne.

-Are you fucking serious? What about me?? Where does "I gotta keep my girlfriend happy" come in your life?!

-Come on, Alex... You're overreacting again... Lo han.

-OVERREACTING!? I'VE BARELY EVEN SEEN YOU THE PAST 2 MONTHS!? Han skvatt av utbruddet mitt og så på meg strengt.

-For FUCK sake, calm your tits woman! Sa han og lo mot meg.

-...what the HELL?! ... You don't think I'm SERIOUS?!

-I know you ain't serious, I love you and you know it... Sa han smilende og prøvde å dra meg inntil ham, jeg slappet han hardt på kinnet. Han skvatt unna og møtte blikket mitt med vidåpen munn.

-Yooooo!! WHAT THE FUCK!! YOU HIT ME!? Han spratt opp fra sofaen og grep tak i meg runt håndleddene på begge armene mine. Jeg skrek mot han og prøvde å vri meg unna han.

-LET GO OF ME! Skrek jeg, han så på meg kaldt.

-You ain't hittin me! FUCK YOU! Skrek han, jeg kjørte helen på skoene mine ned i foten hans. -AAAAAAAAGH!! Skrek han og slapp taket rundt hendene mine, jeg løp unna han og tok vesken min mens jeg løp bort til utgangsdøren. Han stoppet opp og møtte blikket mitt, han hadde et stort rødt merke over ansiktet. -GET THE FUCK BACK HERE! Skrek han, jeg ristet på hodet mot han mens tårer rant ned øyenkroken min.

-Call me when you're sober, until then... Farewell! Sa jeg og smalt igjen døren i trynet hans.


_______________________

What up! :D Ny historie er ute, det er fortsettelsen på "High On Love" og heter "We Are Family".

Så, kommenter, stem osv! Takker og bukker for alle tilbakemeldinger, haha!

WAKE UP CALLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora